Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zwartwitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 17:31

superfries: jaaa, zeer heftig

Annemarie: ja, die stonden er nog, maar we waren met zijn 12en ofzo, dus dat was heel gauw gebeurd

Annemarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-06 17:34

Ooo, dat ging iig sneller dan wij die met z'n 2en bijna alles hebben neergezet..

Zwartwitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 18:51

Haha, dan ben je wel even bezig idd!

_Anouck

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 18:58

tja mirthe! Myn skatje altyd! Ik zal nog graag is op haar een buitenrit willen maken! Hoe vervelend ze ook is! Maar graag voorop dat wil ze ja! Dat deed ik altyd met haar...en dan ging ze het snelst van allemaal...zo gaaf! Dat ging er echt hard aan toe! Veel plzier nog met ponykamp!

Fenn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 22:13

klinkt als een onwijs gaaf weekendje Tessel en Blanka is die net achtien geworden, want volgens mij zou het misschien kennen dat ik haar ken uit een van m'n eigen ponykampen. (heel misschien )
Ik ben niet echt bang voor Mirthes bok neigingen, het ging de vorige keer naar buiten heel goed en ik ben dol op zand dus het gaat goed komen.

De stukken gingen goed. Ondanks de hitte zaten de zalen leuk vol. Eerste stuk zorgde de zenuwen dat het allemaal een beetje gespannen was, maar het tweede stuk ging super

@ Annemarie: je ava! een Wuppie jij bent cool!

_Anouck

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 22:20

haha nog een mirthe fan dus...vin kook niet gek! Heb vanaf dat ze kwam 4 jaar lang ofsow op haar gereden...iig totdat ik van de manege af ging...echt byna elke week. Int begin week nog wel durfde er niemand op! En op buitenritten al helemaal niet! Terwyl ze nooit wat deed by my. Ja af en toen een keer een gekke bokkensprong...daar had je het ook mee gehad...maruh tis echt myn paartie!

Zwartwitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 08:33

Fenn: jij liever dan ik met Mirthe Ja, Blanka is een meisje van de ponykampen, die is volgens mij inderdaad 18 ofzo.
noekiejj: Ik heb je zusje nog gezien zaterdag, hahaha. (maar wil je alsjeblieeeeft geen msn-taal typen? danku! )

Jongens wat is het warm.. ik werd net met een bloedneus van de hitte wakker, bah!

Fenn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 09:17

tessel, ik weet niet wat het is met Mirthe, maar ze is gewoon leuk. en dan ken ik Blanka nog van m'n eigen ponykampen (niet zo'n veel voorkomende naam) ze had toen een eigen pony'tje mee: Country en nu heeft ze paard Tobias?

Het is inderdaad heet, ik ga vanmiddag paardrijden, maar heb echt geen zin in een plak,plak paardrijbroek...

Zwartwitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 10:01

Blanka heeft nu idd een eigen paard, ze heeft er verder niet bij verteld hoe die heet Ze neemt hem ook mee op kamp.

Ja vies he, rijden met dit warme weer. ik krijg altijd van die jeukplekken op mijn kont als ik zweet in een rijbroek

Ktje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 13:39

Ja was wel een geslaagd leidingweekend. Ik heb een aantal uurtjes staan les geven, en dat vond ik toch ook wel weer leuk. Ik geloof dat ik de mini-meeting even gemist heb.
Weer lekker crea bezich geweest. Dus het kamp wordt vast en zeker leuk!!!

Zwartwitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 13:42

Klopt Karin, toen was jij geloof ik aan het lesgeven... superfries kwam bij Rosa en mij aan de bak staan. Toen wij 's ochtends terug kwamen van de bosrit, kwam zij net aanrijden over de Oomsweg met haar fries, misschien weet je dat nog

Annemarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-06 16:59

@Fenn: Kom ook bij het grote wuppie topic langs dan.

Fenn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 20:06

ik zal even kijken, weet niet of ik mezelf er zomaar tussen kan dringen
ik behoor bij de huiskamervrezers namelijk

Vandaag heel lekker gereden eigenlijk, het was ontzettend warm. Maar toch nog lekker op het strand gestapt (was een heel klein strandje) de paarden waren vrolijk en ik mocht voorop.

Annemarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-06 20:42

Bij het wuppie-topic komen iedere dag nog nieuwen.
Ik houd van de huiskamer.
Zit er bijna alleen maar...

superfries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 21:58

In de ponykampweken zal ik ook nog wel regelmatig voorbijkomen om lekker naar het bos te gaan, dus misschien dan nog een keer een mini-meeting

Fenn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 14:35

ja, leuk kom je dan ook nog even bij de trektocht?

Zwartwitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 15:31

haha gezellig, superfries!
en Fenna, je zit nu toch ook in de huiskamer

Fenn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 16:00

ja, da's waar en met nog andere toppic's ook hoor
maar voor het HKvrees toppic kwam ik echt nooit in HK

superfries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 17:52

Welke week is de trektocht dan?
Ik weet nu nog niet precies wanneer ik op vakantie ben.. we gaan lastminute

Zwartwitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 22:02

Trektocht is van 30-7 t/m 3-8 geloof ik. Of iig de eerste week van augustus

Zwartwitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 22:05

Moet ik er natuurlijk wel bijzeggen dat we tussen woensdagochtend en vrijdagmiddag niet op het bedrijf zijn, dus als je dan komt heeft het niet zoveel zin, hihi

Zwartwitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 11:39

Het is een beetje stil hier de laatste dagen! Komt natuurlijk omdat we ietwat zijn uitgedund qua posters.. helaas.

Ik heb gisternacht zo raar gedroomd.. over Jannette: dat ze hier in het topic kwam vragen of wij wisten waarom er ineens padden in het vennetje op de hei zaten. Ze was opgebeld door staatsbosbeheer, die hadden de padden gevonden daar. Die padden vormden een grote bedreiging voor de kikkers in het vennetje en het hele ecosysteem! Ze dacht dat we misschien met de dauwrit vorig weekend door dat nieuwe zwempoeltje waren gereden, dat daar paddeneitjes zaten die aan de benen van onze paarden waren gekleefd en dat we vervolgens door het vennetje waren gereden... Snappen jullie het nog?

Waarom droom ik nu zoiets sufs?

superfries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 13:17

zozo, dat is inderdaad wel een hele rare droom... Heb ik ook wel eens. Dan wordt je wakker en dan ga je ook nog twijfelen of het echt is gebeurd of niet...

Fenn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 16:42

vreemde droom tessel. Had jij niet ook voorspellende dromen tijdens het ponykamp? iets over dat alle paarden waren ontsnapt? (denkt diep na...)

Misschien krijg je straks weer een boze boswachter achter je aan

Zwartwitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 17:04

Jaaaa.. dat je dat nog weet Fen! Vreemd! Nee ik droomde inderdaad een keertje dat er paarden losliepen ofzo.. kwam Jannette tijdens het ontbijt vertellen dat er een fjord uit de paddock was gebroken, vaag he

Ook werd ik toen de trektocht voorbij was, thuis een keertje wakker in de veronderstelling dat ik de paarden brokken moest gaan voeren, keek uit mijn raam en zag geen paarden (gewoon de achtertuin natuurlijk) en vroeg me echt een paar seconden lang af waar die beesten waren