Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 09:24

Ok, er wordt nu amstelpark praat begonnen..
Ik ken jullie allemaal niet, maar ik ben diegene (met 2 andere) die pepper loock en dammi heeft weggehaald.
Ik heb daar denk 6 jaar gelopen met de pony's.

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 09:26

ohja
@ loveElmo: De hollandsche en Nieuw-amstelland het beste lesgeven?!
Ik ben het daar absoluut niet met je eens.. Kom eens op equito kijken, donderdag tussen half acht en half negen. Daarleer je eindelijk eens rijden met gevoel!

LoveElmo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 14:01

Ja van waar ik lessen heb gehad he..
En als je dan toch iets moet kiezen.
Ja ik ben nooit o pequito geweest,maar dat zijn dus pony's,en ik rijd paarden..

Miemserik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 15:04

muiszje schreef:
Ok, er wordt nu amstelpark praat begonnen..
Ik ken jullie allemaal niet, maar ik ben diegene (met 2 andere) die pepper loock en dammi heeft weggehaald.
Ik heb daar denk 6 jaar gelopen met de pony's.

Ben jij Lucila? (sorry als ik het verkeerd schrijf):o

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 16:19

ja ben ik inderdaad.. (je schrijft het goed..)
ken ik jou? (w8, ben jij niet laura van Lara en laura?!) das de enige laura die ik ken van het amstelpark, (behalve pluutje dan..)

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-06 16:27

Als we het dan toch over het amstelpark moeten hebben

Ik was er voor lucila in het ***** en ***** tijdperk o ja... en pricillia (schrijf je het zo) ....

@ Muis: Zitten ***** en *****ook op bokt denk je? Hmmm

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 16:41

neej, mi en jim zitten niet op bokt.. (heb wel hun msn, ..) Maar ***** doet erg afstandelijk, ik kwam dr laatst tegen en ze negeerde me min of meer.. :S
***** heb ik al een jaar niet meer gezien, de laatste keer was wel erg gezellig en ze zei dat ze wel eens langs zou komen, maar daar hebben we nooit meer over gebeld..

Ik was er ook in het ***** tijdperk, ook met ***** etc etc ..
(lekker, zat tussen de zondag en zaterdag groep in.. erge ruzies meegenaakt over lookcy.. arm lookebeest..)
Uiteindelijk maar voor de zaterdag gekozen, vond ***** niet meer zo erg aardig..
En ken je ***** nog?

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-06 16:54

***** zegt me niks .... ***** was gewoon een pokke kind!

Miemserik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 17:13

muiszje schreef:
ja ben ik inderdaad.. (je schrijft het goed..)
ken ik jou? (w8, ben jij niet laura van Lara en laura?!) das de enige laura die ik ken van het amstelpark, (behalve pluutje dan..)

Hah ja dat ben ik

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 17:21

*****, apart kind...haha. Op een gegeven moment had ik een soort van de leiding toen deed ze ineens heeeel aardig tegen me...

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 17:29

ja, het was een slijmbal. Gelukkig is ze vanzelf weggegaan. Want het was onmogelijk om haar weg te krijgen: *****was dr buurman, en tja, als je connecties hebt met de snackbar first -man.. zucht..

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 17:32

Ja, inderdaad dat weet ik nog wel. Weet ook wel dat ze dan de hele dag gewoon met andere dingen bezig was maar aan het eind van de dag wilde ze dan wel rijden. Tja, daar was ik het dan niet zo mee eens als de pony's veel gelopen hadden en gelukkig had ik op een gegeven moment wel een beetje de "macht" om dan ook te zorgen dat het niet gebeurde En toen ging ze dus bij me slijmen, echt heeel erg, dat andere mensen echt raar keken omdat ze zich echt te vaag gedroeg(hele tijd om me heen hangen, wilde ze bij me op schoot zitten etc )

Ik zag trouwens laatst op marktplaats ofzo nog een advertentie staan dat ze mensen zoeken

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 18:17

ja.. ik was daar 2 weken terug nog..
Hamdi (die lieve snackbar man,.) Zei dat fred had gevraagd of hij toevallig mij nog eens zag fietsen (gezien hamdi altijd vanaf het rai station loopt, en ik daar altijd fiets), en of hij aan mij wilde vragen of ik terug wilde komen.. niet dus! Nu edith bij fred weg is , en dus ook OPA is opgehoepeld ziet fred eindelijk in dat wij (jolien, heleen , (david) en ik) toch redelijk hard ons best voor hem en de ponys hebben gedaan. Nu draaien de ponys niet meer zo goed, omdat er alleenmaar kleine meisjes op af komen en die niet aan kunnen poten, fred heeft er redelijk de pest overin dat hij zo rot tegen ons gedaan heeft (zegt hamdi dan..).
Maargoed, ik zou wel eens willen dat fred naar pepper komt kijken, en kijken hoe zij van het amstelpark is afgekomen en hoe gelukkig paarden horen te zijn!

Miemserik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 18:40

Een vriendin van me wilde er gaan kijken omdat ze nog een verzorgpony zoekt, wil ze dat ik mee ga maar ik heb daar helemaal geen zin in eigelijk.. Heb er ook geen behoefte aan om fred weer te zien..

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 19:29

Nou wel fijn om te horen dat hij nu eens inziet hoe hard sommige werkten. Ik kwam vaak ook door de weeks met slecht weer enzo en was dan vaak helemaal alleen en dan deed ik wel de stallen enzo. Moet wel zeggen dat ik soms geld kreeg(mocht ik eigenlijk niet vertellen maar vindt dat dat nu wel kan, haha)

Ik had vroeger wel van die fantasieën dat ik ervoor moest zorgen dat iedereen een tijdje niet ging zodat hij in zou zien hoe hard de meeste eigenlijk werkten.

Er staat ook in de advertentie dat ze iemand zoeken om de meisjes te begeleiden, zat er wel even aan te denken, maar weet niet of hij mij nog wel zo aardig vindt haha en heb ook niet zoveel tijd eigenlijk...

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-06 20:26

Neeeeeeeee pluut, niet doen joh

Fred ..... vreselijke man ....Ik hoop dat ze die pony baan in het amstelpark snel eens stop zetten. Geen enkele pony verdient zo'n leven.

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 20:30

haha, nou zie het ook niet gebeuren hoor

Vraag me wel een beetje af hoe het nu gaat, ze hebben alleen shetlanders toch?

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-06 20:32

By the way, die advertentie van het amstelpark staat nog op marktplaats! Zou fred deze er zelf neer hebben gezet ....? Anders wil ik hem nog wel even een mailtje sturen (natuurlijk een niet zo vriendelijk mailtje ....) iemand suggesties?

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-06 20:33

Yep, volgens mij alleen shetlanders

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 20:36

Schimmelig schreef:
Yep, volgens mij alleen shetlanders

Hoe heet jij eigenlijk? geloof niet dat ik je ken.

muiszje: was je er nou langs geweest? Hoe was dat?

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 20:38

Bij de advertentie staat geen e-mail adres toch? Op die website wel, maar is heel algemeen denk ik...haha

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-06 20:40

Mijn naam is Petra, heb voor lucila pepper verzorgd. Ik liep daar toen samen met nadine en marriele. Toen stond er ook nog een tijdje een groot paard genaamd Croky (later Darkness). Die periode dus ... ik denk 98' 99' ...

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 20:47

Hey dan ken ik je geloof ik wel!!

Misschien heb ik dan wel ruzie met jou gehad haha, kan dat? Ik deed namelijk ook pepper een tijdje en had toen met iemand ruzie(geloof over de kleur van de spullen van pepper ofzo,whaha).

Zat je trouwens niet ook op het amsterdams?

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-06 20:55

Ik kan mij het echt niet meer herinneren .... hihi! Wat grappig zeg, vertel! Ik zat op het Amsterdams inderdaad! Wat is jouw naam dan eigenlijk

Tinky12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 20:55

Schimmelig schreef:
By the way, die advertentie van het amstelpark staat nog op marktplaats! Zou fred deze er zelf neer hebben gezet ....? Anders wil ik hem nog wel even een mailtje sturen (natuurlijk een niet zo vriendelijk mailtje ....) iemand suggesties?

Heb even zitten snuffelen...maar die adv kan ik niet vinden...ben wel nieuwschierig gewoorden eigenlijk ...kun je die naar mij pben??

Ik heb wel gehoord dat er daar pony's rondhobbelden,maar verder nooit mee bezig gehouden.Ligt voor mij ook tikje ontzettend uit de route.

Groetjes,Tinky
Laatst bijgewerkt door Tinky12 op 02-04-06 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt