Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

muiszje schreef:Ok, er wordt nu amstelpark praat begonnen..
Ik ken jullie allemaal niet, maar ik ben diegene (met 2 andere) die pepper loock en dammi heeft weggehaald.
Ik heb daar denk 6 jaar gelopen met de pony's.
das de enige laura die ik ken van het amstelpark, (behalve pluutje dan..) 
arm lookebeest..)
muiszje schreef:ja ben ik inderdaad.. (je schrijft het goed..)
ken ik jou? (w8, ben jij niet laura van Lara en laura?!)das de enige laura die ik ken van het amstelpark, (behalve pluutje dan..)
En toen ging ze dus bij me slijmen, echt heeel erg, dat andere mensen echt raar keken omdat ze zich echt te vaag gedroeg(hele tijd om me heen hangen, wilde ze bij me op schoot zitten etc
)

....Ik hoop dat ze die pony baan in het amstelpark snel eens stop zetten. Geen enkele pony verdient zo'n leven.
(natuurlijk een niet zo vriendelijk mailtje ....) iemand suggesties? Schimmelig schreef:Yep, volgens mij alleen shetlanders
.... hihi! Wat grappig zeg, vertel! Ik zat op het Amsterdams inderdaad! Wat is jouw naam dan eigenlijk
Schimmelig schreef:By the way, die advertentie van het amstelpark staat nog op marktplaats! Zou fred deze er zelf neer hebben gezet ....? Anders wil ik hem nog wel even een mailtje sturen(natuurlijk een niet zo vriendelijk mailtje ....) iemand suggesties?
...kun je die naar mij pben??