Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Joyceee86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 19:10

ik ook ja haha..
Olympus staat kreupel, dus vanavond mijn privéles gaat niet door..
ga hem zo nog ff voor de 3e keer vandaag afspuiten en dan kijken wanneer hij weer goed is..
Daarna gorez gelongeerd met elastiekje, want daar gaat monique (als het goed is) morgen weer op (en als het goed gaat ik daarna ook nog ff..)
dus ben benieuwd

sjaslique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 23:12

Jeetje het topic zakt wel erg ver weg. Wel balen Joyce dat Olympus kreupel staat, of is het nu al weer goed?
Nou ja ik mag morgen weer lekker rijden, ben benieuwd hoe het gaat.

Joyceee86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 17:51

Nou ik heb je op de manege gezien.. dus het is nog steeds niet erg goed, maar het is wel beter aan het worden..
voor woensdag mijn privé les maar afzeggen

Amarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 17:52

Ja laten we proberen het topic een beetje up tot date te houden.
Ben vandaag niet in Vught geweest.
Marleen heeft Salvador gereden, ik moest plots met de merrie naar Duitsland.

Pfff dat viel niet mee zeg, 4 uur heen en 3 1/2 uur terug. Ik heb er nog een houte kont van.
Ga ervanuit dat ik op de manege niets spannends gemist heb, anders moeten jullie me maar even op de hoogte houden.

En Joyce hoe is het nu op Olympus, loopt hij al weer goed of kun je nog niet rijden

__manon__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 18:23

Die twee nieuwe paarden staan er voor een paar maanden he?
En ze gaan toch (zei de eigenaar) voor een paar lessen gebruikt worden?

sjaslique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 20:10

Ik heb geen idee of de nieuwe paarden voor de lessen gebruikt gaan worden, maar ik weet wel dat het volgens mij erg leuke paarden zijn. Ik weet ook wel wie de eigenaar is, maar de plannen daar heb ik verder geen idee van.

Amarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 21:24

Ik geloof dat ik weet over welke paarden dit gaat. Ze staan er inderdaad tijdelijk en ik denk dat de eigenaar er een leuke ruiter voor zoekt, leuke ruiters zijn er toch wel een aantal op de manege, dus ik kan me voorstellen dat ze in een paar lessen ingezet zullen worden eventueel gecombineerd met een ruiter die ze gaat rijden.
Lekker warrig, maar wellicht wordt het een combinatie

Joyceee86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 10:42

ja de lichte bruine gaat de lessen in, als zij weer in goede conditie is..en de donkerbruine zal door 1 iemand gereden worden..

Haha anne-marie, marleen vond salvador weer erg leuk, maar liever de salvador met spoortje haha
Hoe is het nu met de merrie?

Olympus zal ik zo nog even kijken maar de draf was al iets verbeterd, maar ik zal zo ff aan de longe pakken
Dan levi even Longeren
En dan met femke en debbie mee op wedstrijd (als groom haha)

Amarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 11:35

He Groom Joyce.
Marleen doet hem vandaag weer, ben vanmorgen op concours geweest met Vomara en vanmiddag naar de musical. Dus ga het allemaal niet halen.
Heb met Marleen afgesproken dat ik het in de loop van de week weer met een spoortje ga proberen, dus dat ze de volgende keer als ze het rijdt het wat makkelijker zal hebben.
heb al van diverse mensen gehoord, dat ze hem gisteren zo goed aan het lopen had. Leuk hoor en dat zonder spoor.......

sjaslique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 21:11

Ik heb er ook even een stukje van gezien bij Marleen. En ik vond ook dat ze hem leuk aan het lopen had.
Morgen ben ik weer op de manege want dan ga ik ook weer even rijden.
En hoe was de wedstrijd gegaan voor Debbie en Femke?

Joyceee86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 18:38

femke had 178 en 169 (geloof ik)
en debbie 2 keer 178
femke was tevreden, want annabel had niet gebokt
marleen had gister ook gevraagd als ik terug kwam van de wedstrijd of ik ff bij salvador wilde kijken, maarhij stond en ademde nog dus dat zat wel goed

Amarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 19:20

Heb hem vandaag weer zelf gereden en hij deed het super, dus Marleentje heeft het goed gedaan.
Heb Femke nog gesproken en die was erg tevreden, fijn dat Annabel zo braaf was

Joyceee86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 23:35

marleentje mag blijven haha
Ja ze was super tevreden..

Amarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 23:34

Marleentje mag blijven, Marleentje moet blijven. Als ik met Salvador aan het uitstappen ben en hij ziet Marleen, dan gaat hij meteen harder stappen om vervolgens uit te zoeken in welke zak en nu toch wat lekkers voor hem zit...

Joyceee86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 23:44

jaaa hij krijgt toch ook nooit niks he, haha
iedereen die gereden heeft lekker gereden?
JaJa ik kan morgen weer rijden (naja even rustig opbouwen weer, na 1.5 week kreupel..) heb hem vanavond aan de longe gehad en hij was recht, dus stap er morgen weer even op
gelukkig, hoop niet op spierpijn na die anderhalve week haha

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 23:47

zie ik je morgen Amarie? Pablo doet weer mee

Amarie

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 19:05

He Lielle,
Kijk ik een keer een dagje niet en dan mis ik een berichtje.
Ben inmiddels gaan kijken naar de les van Lielle en Pablo ging weer zoals vroeger. Een vlo was er niets bij.

Zelf heb ik vandaag weer les gehad. Was best weer een tijdje geleden, tja soms zit het mee en soms zit het tegen.
Maar goed de les ging best goed, hij was (op een heel heel heel klein spoortje) heel erg voorwaarts. Terugkomen als hij zo voorwaarts is, is best moeilijk maar vandaag ging het super.

Nu moet ik er wel bij zeggen, dat hij aan het begin van de les duidelijk geen zin had en dat met een aantal bokken en een keertje door de teugel dreigen te springen, duidelijk maakte.
Nou toen heb ik hem toch aan zijn veter gezeten, gevolg, hij was zo mak als een schaapje, hhhhhheeeerrrrrllllllliiiiiiiiijjjjjjjjjk.

Alleen had die sukkel met zijn nieuwe deken (4 dagen oud) is de viezigheid gelegen, heb hem net gewassen en het deken hangt nu lekker buiten te drogen.

Omara staat nog in Duitsland, het eitje is weg, maar ja dat wil nog niets zeggen. Mocht over een dag of 20 blijken dat ze drachtig is dan halen we haar weer op, zo niet dan hoop ik dat het haar goed bevalt in Duitsland want dan blijft ze nog even.

Nou lady's ik hoor de nieuwtjes wel weer.

Joyce alweer lekker gereden trouwens???

Lielle mocht je dit lezen, is er nog niets uit het verre noorden????

Joyceee86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 23:59

Fijn dat je les zo lekker gegaan is..En goed dat je hem aan zijn veter hebt gezeten..
En over die deken, dan moet je maar geen nieuwe deken kopen he die blijven nooit schoon.
En over Omara hoorde ik al van san ja, nouja hopen dat het goed gaat komen..

Jaa Olympus even opgepakt toestraks..
Maar ik ben op jolie qouer (als je het zo schrijft) mee naar buiten geweest met de les van 9-10 en ik heb voor het eerst in mijn leven een uitgestrekte draf gevoeld.. Man dat zit heerlijk. Ze was echt superbraaf, zelf nog stukken mee voorop gelopen heel grappig. Als ze dan iets zag wat ze niet kende ging ze voorzichtig lopen en toch er langs gaan he leuk dier hoor..

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 07:03

Amarie, we gaan zo naar het hoge noorden. Ik SMS wel als ik meer weet. Salvador klinkt wat stout, maar mooi dat hij uiteindelijk lekker liep. En ik zal duimen voor Omara, het is nogal een end

Is dat Jolie Coeur die (vroeger) privepaard was?

sjaslique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 13:30

Ja joyce, ik vond je leuk staan op Jolie Coeur. Wel leuk dat het zo goed gegaan was dan.
Ik heb gister ook nog gereden, maar ging niet echt heel lekker, paar kleine stukjes wel.
Kwam vooral ook omdat ik zelf in mijn schouders erg vast zit op het moment. Maar ja morgen weer rijden eens zien hoe het dan gaat.

Joyceee86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 14:37

Lielle schreef:

Ja dat is ze (peggy heeft er altijd mee gereden)
Zij zal nu de komende tijd in de manege lessen meerijden (maar ik weet verder niet wat ze er mee willen doen)

Amarie

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 20:56

Fijn dat het zo goed ging op Jolie. Zij heeft vroeger Z1 of Z2 gelopen met Peggy, ik dacht Z2......
Volgens mij heeft San haar ook nog meegehad naar Jumping Amsterdam. Ik hoop dat ze het goed blijft doen in de lessen, dan zal ze waarschijnlijk wel manegepaard worden, fijn voor de ruiters toch, zo'n paardje om te rijden.

De andere wordt door de zoon van de eigenaar weer een beetje op peil gebracht en die gaat hem zelf rijden.

Morgen mag Marleentje weer op Salvador, ik ben met San op concour in Rosmalen.
En zondag mogen we lekker hooien, bah bah met deze hitte.
Vandaag het hooihok al in orde gemaakt, ben er goed moe van. Dus tijd voor een lekker verkwikkend badje

Joyceee86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 21:14

haha zwaar werk hoor anne-marie..
Morgen ging je de paardjes wassen he
ik heb leentje net gezien en die leent morgen mijn spoortjes dus dat komt weer goed
veel succes op concour

Btw: peggy zij gister ook dat ze z2 had gereden ja

Amarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 21:56

Paarden wassen had ik voor zondag gepland, maar denk niet dat ik dit ga redden. De planning is om te hooien, dan een pauze in te lassen voor het voetbal en dan weer verder en dit bij 30 graden. Nou ja ik hoor het morgen wel. Misschien moet ik Leentje voor zondag ook nog vragen!!!

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 11:58

Joyceee86 schreef:
Lielle schreef:

Ja dat is ze (peggy heeft er altijd mee gereden)
Zij zal nu de komende tijd in de manege lessen meerijden (maar ik weet verder niet wat ze er mee willen doen)

die was toch van Christian, en die sprong ermee