Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bonitobol schreef:brave_spots schreef:ik rijd nu al 5 jaar in blosocentrum de rhille in woume (diksmuide). Heb het daar super naar m'n zin![]()
(in tegenstelling tot sommige andere maneges in belgië)
Heb ik kampen gevolgd, vond het er vroeger echt leuk maar nu al veel minder.... Ken je Evie ??
Riannee schreef:Ik heb een keer in De Panne gereden op een manege..!!
Het was erg leukIk had op een shetje (Pinky ofzo) En ik was de eerste of zo die erop reed..
Was heel erg leuk
Is er iemand die ook in de panne rijdt.. de naam van de manege weet ik helaas niet meer..
ilovequinten schreef:kent er eigenlijk iemand de manege goed nieuwendale in oost-vleteren?? die staat tekoop heb ik gezien
tweety_be schreef:
- De Vlierbeek in Sinaai , is dit wel een manège? Ik denk eerder een privé-stalling... Ben daar eens voorbijgereden, zag er niet uit als een manège.. Hmmm mss toch maar eens langsgaan voor info...
zitake schreef:brave_spots schreef:ik rijd nu al 5 jaar in blosocentrum de rhille in woume (diksmuide). Heb het daar super naar m'n zin![]()
(in tegenstelling tot sommige andere maneges in belgië)
ken ik, ik heb er ook nog gereden en kamp gegeven.
Helene_ schreef:Ik ben deze week op kamp gegaan in woumen, was zeer leuk
Ik had les van Yff(? goe is het geschreven ) en joke. Evy was er ook.
LuvKali4ever schreef:zegt de merrie kalimantan jullie misschien iets?
donkerbruine merrie 14 jaar????
punky schreef:zijn er mensen die "Manege Berkenheide" kennen?
deze ligt in Gellik-Lanaken.
Het is een prive stalling, maar er worden lessen gegeven aan kinderen vanaf 7 tot ? (zo lang je niet te groot wordt voor de pony's).
De lessen worden gegeven door een gediplomeerd lesgeefster, zij geeft nl ook les op de paardenschool in Bilzen.
punky schreef:zijn er mensen die "Manege Berkenheide" kennen?
deze ligt in Gellik-Lanaken.
Het is een prive stalling, maar er worden lessen gegeven aan kinderen vanaf 7 tot ? (zo lang je niet te groot wordt voor de pony's).
De lessen worden gegeven door een gediplomeerd lesgeefster, zij geeft nl ook les op de paardenschool in Bilzen.
Helene_ schreef:eeeeuhmcoro en frodo vind ik wel leuk