Die Charly is ook een leuk ding!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Die Charly is ook een leuk ding!
Charly was zeker een leuk dier. Een echte connemara met lange manen. Maar het was af en toe wel een flapdrol.
AnnemiekvM schreef:

AnnemiekvM schreef:Charly was zeker een leuk dier. Een echte connemara met lange manen. Maar het was af en toe wel een flapdrol.
Nou Tommie heeft gisteren nieuwe ijzers gekregen en het is nu afwachten hoe hij er op reageerd. Met een weekje kijken ik en Ingrid er goed naar en mocht dat goed zijn komt de dierenarts ook langs. Nu mag hij nog even rustig aan doen en lekker veel buiten staan om aan zijn nieuwe schoenen te wennen
Mooi paardjuh hoor!
Haha, lekker veel buiten staan, dat vindt hij vast niet erg
!
AnnemiekvM schreef:Ik geef Leontien les! En Bella is soms wat eigenwijs, maar meestal ook wel heel lief.
Marona is helaas overleden, maar Chanel staat er wel nog.
ik vind het echt jammer van marone ik heb er ook nog op gereden met uistappen was in de zomer vorig jaar beugels waren ietsjes te kort
onze eigen les gaat niet door vanwege de manege is echt vet bale 
Ben gewoon benieuwd!

AnnemiekvM schreef:Ze heeft Final. En maandag is ze er nog niet hoor! Een paard kopen gaat niet over 1 nacht ijs.

Citaat:ja ik wist niet hoe lang jullie er al mee bezig waren.,. Knipoog
maar ja,,. ik zie dr wel verschijnen Clown

Ze heeft echt mega veel geluk dat ze dat mag doen
Ik ben benieuwd hoe ze onder het zadel is!
_Roosmarijn_ schreef:Leuk voor Laura dat ze Final de komende weken mag doen, gaat ze er ook op rijden?Ze heeft echt mega veel geluk dat ze dat mag doen
Ik ben benieuwd hoe ze onder het zadel is!

xxJuStMixx schreef:huh, is ze er al dan??
!