Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sjorsie schreef:Er schijnt noodweer op komst te zijn, voor de zekerheid de paarden toch maar binnengezet vanmorgen.
.sjorsie schreef:
Nee dood waarschijnlijk niet, maar ik heb het niet zo op onweer en ik denk dat ik dan niet meer slaap als ik weet dat ze buiten staan.
als het morgen over is gaan ze weer gewoon naar buiten hoor, is veel lekkerder voor ze.
. Ik bedenkt me altijd maar dat de kans op blikseminslag op de manege groter is dan dat het op het land zou gebeuren. Het is alleen zo jammer dat als het flink gaat regenen, het land zo snel slecht wordt. Dan gaat mijn paard ook naar binnen (en nu dan, omdat ze een kleine (hoop ik) blessure heeft en ze door de dierenarts antibiotica geprikt moet krijgen). lotttttttt schreef:Jaah pff apparte wedstrijd hoor, kwam mij net even té veel geweld bij kijken...
en daarna voor Ghana.

(of slim
). LIQUITA schreef:Portugal is VALS(of slim
).
lotttttttt schreef:LIQUITA schreef:Portugal is VALS(of slim
).
VALS
LIQUITA schreef:Tja, die kaarten kregen de Portugezen ook. Het leekt wel of hij alle kaarten compenseerde, een voor ons, een voor hun. Waarschijnlijk probeerde hij op deze manier iedereen te vriend te houden.
Sanniiy16 schreef:@Liquita
Ja ik vroeg het
ik zal even van een aantal foto's een link maken dan zal ik ze naar je toe sturen:D
en gaat t al wat beter met liquita??:)
LIQUITA schreef:Sanniiy16 schreef:@Liquita
Ja ik vroeg het
ik zal even van een aantal foto's een link maken dan zal ik ze naar je toe sturen:D
en gaat t al wat beter met liquita??:)
Het lijkt erop dat het iedere dag iets beter gaat. Been is nog wel dik als ze uit stal komt. Maar na even gelopen te hebben, wordt het wel wat dunner.
In stap loopt ze niet kreupel, in draf nog wel iets. Zoals het er nu uit ziet, en als het zo door gaat hoop ik dat ik nog wel mee kan doen aan de carrousel-wedstrijd.
naadje24 schreef:hoi hoi
allles weer even bijgelezen,maargoed zit hier ook op vreemde tijden![]()
In welke stal staat die shire? Ben wel benieuwd als ik weer es naar de manege ga
(ik kom nog maar 1 x in de week ofzo)
de wedstrijd heb ik gelukkig niet gekeken dus heb me ook niet hoeven te ergeren