manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-05 14:31

tja k kweenie of ik mee ga hoor.. moe nog ff kijken of ik mn natuurkunde moe herkansen en mn bio.. zo ja denk k nie dat ik dat allemaal ga redden als ik ook nog mee moe naar de haffies...
k moe nog ff kijken dus..
(hoop op mooi weer voor zaterdag! anders moeten we in de binnenbak Boos! )

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 18:41

Niet alle leuke inpikken hé Bloos! Ik ben wel benieuwd welke nieuwe komen dit jaar eigenlijk.
Reed radjah eigenlijk mee bij jullie op lisiduna?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-05 19:33

nee die reed niet mee..
k ken die naam ook eigenlijk niet (maarja, dat zegt nix. ik was er ook egt van overtuigd dat er een Harrie stond (maar die is gemetamorfoosd in een KIM Verward )

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 19:47

ow dat is wel vreemd idd. nog een merrie naam ook Bloos!

en weet je wat zou erg was. ik belde op en boekte sjimmie voor m'n vriendin. en ik zij vorige keer zat ik op browney maar die is verkocht. zeg ik ik wil graag weer op een snelle drukke pony. zegt hij JOOP Scheve mond hij is gek. joop is zow braaf en vooral SLOOM !
Sjimmie vind ik al een slak en dat is toch wel de snelste fjord van daar.
Hoop dat Radjah weer lekker druk is net als de vorige keer toen ze bij ons mee rijd. in de bak even flinken sprinten nemen. dat moet je hebben !!! Schijnheilig

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 12:16

Hmm, de weergoden zijn ons ook niet echt gezind. Wanneer wordt het nou eens mooi weer?! Misschien moeten we nog maar een beetje bidden Clown ! En ik hoop dus echt dat we morgen in de buitenbak kunnen oefenen, want in de binnenbak dressuren is niet zo fijn. En dit is de laatste keer dat ik goed kan trainen, want het examen is al bijna! Ja
We wachten t allemaal maar af. Morgen op Wembley duorijden, ben benieuwd hoe t gaat, tot morgen allemaal (diegene die ik op Paardoes zie dan!) Doei!
Enne, wanneer ga je weer naar Lisiduna dan Rebec?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-05 13:55

nou thirz afgelopen dinsdag was t heerlijk weer (zonnetje, zonuendan een fris briesje) ben zelfs verbrand toen (mn schouders beginnen nu pas een beetje van hun tomaten kleur af te raken, op naar bruin!)
tja nu maar hopen dat t morgen droog zonnig weer is (iig droog!) de weerman wist t nog nie gloof ik: of lekkr warm zonder regen of nat zonder zon!
we wachten t af!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 14:16

Euhm maareuh ik kom morgen ook denk ik Tong uitsteken!

Misschien dat ik wel weg ga als jullie gaan rijden, want dan kan ik shaar ook nog even rijden...

Komen jullie nog bij mij pannekoeken eten? Want niemand reageert op mn mail :S! snik!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-05 20:09

toppie bar! gezellie.. maarre mnmeel doet t nie.. via mn thuis computer kan ik nie op mn hotmail Boos! maar k denk nie dat k naar de ahffies ga.. heb egt te veel school (maar dat hangt ook van mn cijfers van deze week af, dus ik me nog ff kijken ok?

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 20:14

Thirz: a.s. zondag al

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 15:45

Beetje balen, kmoet volgende week zaterdag werken... dus dan ben ik pas om 6 uur klaar en ja als ik dan naar huis moet en nog gaan koken dan redden we t denk ik nooit op tijd! Dus dat is echt wel balen...
Kweet ook niet hoe ik dit nu op moet gaan lossen...

Hoe ging t rijden nog bij jullie?

Ik heb niet meer op shaar gereden, na het uitmesten van de stal was mn jas al doorgelekt en de pony's waren helemaal geflipt, liepen allemaal met neusgaten wijd open rond te rennen en ja shaar deed ook mee...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 17:42

Dan zijn er twee mogelijke oplossingen:

1) We eten van die kant-en-klare pannekoeken, ff in de mag en je kunt ze zo opeten!

2) Iedereen eet gewoon thuis en we treffen elkaar op de Stal.

Tja, zou t anders ook nie weten, wel jammer dan! Dus er is echt geen kans dat je wat eerder naar huis toe kan?! Vork

En dan t rijden...Balou was helemaal geflipt aan t doen, kop omhoog en rennen maar. Pas na een half uur had ik m op de juiste plaats en toen was ie helemaal uitgeput! Slapen Neline vertelde dat t paard waarop ik t examen moest doen gelukkig iets makkelijker was.....
Jammer dat jij niet meer kon rijden, maar t was ook nie echt lekker weer he! Volgende keer beter!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 17:58

Agja voor mij komen er nog genoeg andere kansen (bv morgen Tong uitsteken)...
Tsja het lijkt me beter dat iedereen thuis eet... en dat we een andere keer hierzo met zn allen gaan eten en daarna film kijken ofzo... lijkt me wel heel gezellie namelijk!

Ja we kunnen gewoon op die manege afspreken!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-05 20:50

rot weer.. moesten we in die (mulle, zware ) binnenbak. Tss
nouja volgende keer gaan we gwoon buiten(bak) rijden
thirz; vond die zonder zadel les wel een leuk idee! wil ik eigenlijk al een tijdje, maar de ene keer is myra kreupel en de andere keer gingen we dressuren (en tja dat is ook leuk *LOL* )

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 20:56

ehm...meiden ik ben iets vergeten...ik kan helemaal geen pannekoeken eten want mn broertje is jarig en dus moet ik vrijwillig verplicht gezellig meeeten 's avonds met mn oma en mn tante...was k ff vergeten Haha!
nouja dus dan gaat dat ook niet...beetje dom van me

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-05 21:05

Lachen tja wat geen we hier op zeggen..
*dommie* of *heel goed brain*
Haha! Tong uitsteken Haha!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 21:12

Nou ja, eten ging toch al niet meer echt door! Andere keer beter: we gaan nog een hoop dingen doen! En eten + film is een goed idee! Haha! (Maar doe maar ergens als ik klaar ben met school, eind mei dus!)

En tja, ik vergeet dus ook altijd van die belangrijke dingen: zo ben ik er niet bij diplomarijden (jammer hoor.... Clown ) en ook niet bij t Lentefeest/wereldwijkdag. Maar dat vond ik de laatste keer ook wel saai worden met dat ponyrijden, maar goed, ik mocht niet achter de tap he..... Lips are sealed
Jullie moeten me t geweldige verslag maar vertellen van die dag...dan neem ik weer nieuwtjes mee uit Raalte! Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-05 21:16

ok! thirz! (heel goed brain!) spreken we af.. jij tiept een live verslag van t reelaer doen wij dat van de wereld wijkdag! wanneer is die eigenlijk??)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 21:17

Op 18 juni wat ik hoorde....
En ik heb t al druk genoeg met dat ruiterbewijs-weekend, dus een live-verslag zit er niet in! Tong uitsteken Eerst maar eens zien dat al die mensen weer slagen...

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 14:42

nou ik weet niet of ik daar weer de hele dag ga lopen hoor...dr is dan toch niets leuks te doen en dat ponyrijden word ik ook een beetje simpel van...vorige keer kon ik ook alle rommel op gaan ruimen nou daar heb ik dus dit jaar echt geen zin in he...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 14:48

Precies, en waar is de waardering voor al t werk dat je op zo'n dag doet? Zal dr niets van missen denk ik!
En dat ponyrijden is erg saai, laat staan wat de paarden ervan vinden: de hele dag rondjes lopen in die bak...ze staan er niet om te juichen

Heb je nou trouwens al bij de intratuin gesolliciteerd Cis? (om even off-topic te doen Bloos )

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 17:06

Thirza, klopt het dat ik jou gisterochtend rond half 12 samen met een blond meisje foto's zag maken in de wei? Tong uitsteken

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 17:14

Jaa, dat klopt! Je houdt me goed in de gaten! Knipoog
Alleen de paarden wilden niet echt meewerken voor de foto!
Volgende keer zal ik ook eens opletten of ik jou zie voetballen!

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 17:22

Ja ik was op het veld ernaast aan het trainen Knipoog

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 18:25

viewtopic.php?f=53&t=399101

Strandfoto's we reden op demi&shelly ik vond het echt niet leuk toen ik het hoorde maar achteraf viel het wel mee. mag de volgende keer in iedergeval op de ontspoordte Lovers

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 18:55

Heej, gelukkig heb je t toch naar je zin gehad!
Vorige keer zat ik dus ook op Demi, kende er geeneen paard. Dr ging toen een heel klein jongetje mee en die zei: ow, die is langzaam...dus ik dacht: neej! Bloos! Maar op t strand was Demi samen met Kim de snelste he Cis! En toevallig, want toen wij gingen, konden we ook geen strand ver zien door de mist! Zorgt wel voor een apart sfeertje he! Party!!