Kapsalon, Turkse Pizza ......jammie Ilvy in Zwitserland, Lindsey verzamelt winstpunten, bij sommige mensen werkt de email niet....en Marlon?....tja...die is betrapt bij pennymomentje
taverno
Geplaatst: 21-02-12 20:05
Ilvy is alweer in nederland.
Tence heb ik gelongeerd aan de pessoa,moest nog wel even puzzelen hoe dat ding werkte.
Morgen weer werken,blegh ik wilde dat ik al met pensioen mocht. Maar dat duurt nog minstens 20 jaar en dan te bedenken dat ik al 30 jaar aan het werk ben.Het is om depressief van te worden.
Xantha
Geplaatst: 21-02-12 21:49
Getverderrie wat een k*t dag heb ik gehad zeg! Frits zijn oom (tweede vader) is vanmorgen dood in zijn bed gevonden. De lieve man was al oud hoor, 94 jaar, maar nog altijd zelfstandig! Altijd vrolijk en opgewekt laatste tijd wat hartkwalen en we hielden er wel een beetje rekening mee. Toch komt het altijd onverwachts. Hij had geen familie meer, alleen 1 neef en dus hebben wij samen met die neef alles geregeld voor de begravenis en zo. Ik heb de auto geërft en heb nu dus een suzuki alto!! Dat had hij altijd al beloofd! Zaterdag is de begravenis en dan moeten we het huis nog gaan leeghalen. Maar ik doe het graag voor die lieve oude man....
Xantha, gecondoleerd. Wat goed dat je alles regelt, veel sterkte toegewenst voor je.
Marion, even doorzetten op je werk, sterkte morgen! En denk maar zo, je werkt voor een lieve Tence!
Vandaag op en neer gevlogen en Jeroen voor een maand op zee. Was wel even wennen alleen in huis net. Net op stal gezellig een biertje gedronken in de kantine, gezellig
Mogguh! Bewolkt maar droog, zaterdag zon.. zoiets..
Pffff hoe irritant is het als collega's opvangen dat je een paard hebt, en je dan gaan vergelijken met een 6jarig paardenmeisje.. "leuk zeker, dat borstelen, klasgenootje van mn dochter vind dat ook zo leuk" Hell, see if I care..
nikkielvis
Geplaatst: 22-02-12 10:30
Beter dan dat ze aan iedereen vragen en hoe was je weekend. Zeker druk met de kids he... Dan vergeten ze standaard jou omdat ik nog geen kinderen heb...