hallowaaah !!!! Kom me ook weer ff melden.. Vanaaf maar weer eens op de pc alles nalezen want das egt vervelend via mobiel nu ff hallpass kijke zijn alweer back in town, ! Had op centerparks super leuk jasje en shirt gezien van veromoda, mn vriend, die zijn in de winkel goedkoper, wij nr almere stad... Verkopen ze die niet !!!! Dacht dak gek werd !! Nou heb ik 't nie hebben ze 'n internetshop ? Vero moda ? Weet iemand dat ?? Fijn weekend ladiessss !!!!
Het is dat we het nu een beetje druk hebben met de op hand zijnde verhuizing van Mandy en Blando anders waren we echt al even komen kijken..... of je moet morgenochtend een gaatje hebben en bij Peeps zijn, dan kom ik even langs. Mits niet te vroeg natuurlijk............
geweldig die foto's van dat kleine speelse ding, errug lief.
Heerlijk 2 uur bos en heuvels gereden met verzorgmeisje op Joepi en ikke op Aiko. Waren zeer braaf allebei moet ik zeggen en wij ook. Geen zon maar 16 graden en toch heerlijk weer.
net ef tank gelongeerd en in de molen gezet was gek met longeren lekkr hard gerent en gebokt gelukkg is de buitenwand sterk haha nu lekkr slapen ben verrot kyk morgen de fotos eff