Ik heb mij gisteren per mail opgegeven voor deze week. Maar nog niks gehoord..... Een stalgenoot heeft al wel een bevestiging binnen (inschrijving gelukt). Beetje raar....
Yvie_Juudje
Geplaatst: 21-01-11 20:14
Hallo allemaal,
Vorig jaar hebben wij polo’s besteld, met daarop onze naam en de naam van het paard. Dit is ons erg goed bevallen en ook de instructeurs waren daar erg blij mij! Ik heb in het algemene topic gelezen dat er veel vraag is naar polo’s en sweaters, daarom wil ik aanbieden om een grote bestelling te doen.
Ik heb een offerte aangevraagd bij hetzelfde bedrijf en daaruit zijn twee mooie bedragen gekomen. Ik vind het persoonlijk niet duur, voor de kwaliteit die je er voor krijgt. De polo’s en sweaters kunnen ook na de instructieweken nog gedragen worden!
Een voorbeeld: Zo komen ook de sweaters eruit te zien.
De tekst wordt zwart. Op de donkere kleuren wordt de tekst wit.
Er is ook gesproken over het boktlogo op de borst. Dit maakt de kosten hoger en daarom lijkt het mij verstandiger om dit niet te doen. Zo houden we het voor iedereen leuk om een polo en/of sweater te kopen
Je kunt je bestelling doorgeven via pb. Boktnaam: Je naam: Naam paard: Maat polo: Kleur(en) polo: Maat Sweater: Kleur(en) sweater: Weeknummer:
Ik denk dat het handig is, dat één iemand uit de betreffende week de bestelling bij mij komt ophalen. Dan kan die persoon de bestelling meenemen naar Ermelo en vervolgens uitdelen.
Je kunt nu gelijk je bestelling doorgeven! Bestellen kan tot uiterlijk 10 april, zodat ook week 1 op tijd hun bestelling binnen heeft.
Heb je vragen? Stuur dan even een pb, dan hoef ik niet alle topics bij te houden
Wat gaaf, ontmoet mijn paardje weer een halfzus van hem haha
Annelies_vd
Geplaatst: 23-01-11 15:05
KNHS instructieweek 2 06-06-2011 t/m 10-06-2011
Marissa met Goldy (komt waarschijnlijk al op zondag) Sharona met Cash (komt misschien ook zondag samen met Corella) Marcha met Pantani (Komt niet op zondag) Martine met Levi (komt op zondag) Laura met Bombay Pamela met Wanderer Ysolde met Twister( komt niet op zondag) Petra met Calita ( komt niet op zondag waarschijnlijk ) Corella met Zanzibar Andrea met Bonaire Gerlinde met Tenderwood (waarschijnlijk op zondag) Annelies met VS
Is hij zo compleet of missen we nog mensen? Vind het wel leuk om de lijst compleet te hebben! Misschien nog even de plaatsnaam er achter bij zetten zodat we een idee hebben waar iedereen vandaan komt?
Mootje
Geplaatst: 23-01-11 15:17
KNHS instructieweek 2 06-06-2011 t/m 10-06-2011
Marissa met Goldy (komt waarschijnlijk al op zondag) Sharona met Cash (komt misschien ook zondag samen met Corella) Marcha met Pantani (Komt niet op zondag) Martine met Levi (komt op zondag) Laura met Bombay Pamela met Wanderer Ysolde met Twister( komt niet op zondag) Petra met Calita ( komt niet op zondag waarschijnlijk ) Corella met Zanzibar Andrea met Bonaire Gerlinde met Tenderwood (waarschijnlijk op zondag) Annelies met VS Marjan met After Midnight (komt op zondag) Marjolein met Corion (komt op zondag)
Marissa met Goldy (komt waarschijnlijk al op zondag) Sharona met Cash (komt misschien ook zondag samen met Corella) Marcha met Pantani (Komt niet op zondag) Martine met Levi (komt op zondag) Laura met Bombay Pamela met Wanderer Ysolde met Twister( komt niet op zondag) Petra met Calita ( komt niet op zondag waarschijnlijk ) Corella met Zanzibar Andrea met Bonaire Gerlinde met Tenderwood (waarschijnlijk op zondag) Annelies met VS Marjan met After Midnight (komt op zondag) Marjolein met Corion (komt op zondag)