Ik zou morgenochtend Marlous gaan voorlezen voor dr wedstrijd maar het sneeuwt nu al, dus ik denk dat ik niet kan komen... aan de ene kant wel jammer want was wel benieuwd hoe Figaro (nieuw paard op de manege) het zou doen in de proef. Maarja ik ga dr om 9 uur uit en dan werp ik wel ff een blik naar buiten om te kijken hoe het is. En als ik niet kan gaan, ga ik al eerder naar Coco omdat ik dan denk ik ook veel moeite heb met de bus....
Ja nouja opzich denk ik niet dat veel mensen de weg op gaan dus het moet wel te doen zijn. Gisteren deed iedereen dr zo lang over omdat het ook nog eens super druk was en dan die sneeuw dr bij... Wietse komt morgen avond ook hierheen maar als het echt te erg gaat sneeuwen doet hij het niet wss.
nu al weer terug van verjaardag, ik allemaal oude (oke niet heel oud, maar rond de 25/30) en ik kende bijna niemand, dus was niet zo super.. ik stink naar rook, zo maar ff douchen en dan mn bedje in, k ben dood moe
ik kan de pony's\ morgen wel in de bak zetten toch? wat vinden jullie daar van?
_Lucy
Geplaatst: 19-12-10 00:22
als ze niet al te gek doen wel ik weet niet hoe druk ze zijn? anders ff apart er in zetten, maar kan opzich wel denk ik je kan ze ook moeilijk de hele tijd in hun stal laten staan omdat er sneeuw ligt.. misschien ff aan de eigenaar vragen?
wil het best vragen gaat alleen lastig ze zitten in egypte:P ze zijn niet zo druk:D ga morgen even lekker fto's maken dat als ze terug komen een paar leuke foto's hebben
oke.ja dat bedoel als het ijs is kan ik ze beter binnenlaten toch? want die ak is volgends mij best glad teminste wat ik voelde vanacht en morgen vriest het ook weer5 graden
gatverdamme er is weer belachelijk veel gevallen zeg... ik heb vandaag dienst op de kinderboerderij maar weet niet of ik er kan komen, mn vader gaat zo even kijken hoe of wat...
Je kan ze wel in de bak zetten, ze hebben wel door dat het glad is dus ze gaan niet onwijs hard galopperen dan gewoon draven of zo. Maar ze leten heel goed op waar ze hun hoeven neerzetten. Smurf, Kim en de hengsten staan ook elke dag buiten en gaat altijd goed. Dus kan denk ik wel
Nou ik ga dus niet voorlezen want me stiefvader kreeg de auto ook niet eens van ze plaats af. De bussen in Zeist rijden ook niet en de tram met vertraging. Maar ik wil toch echt gewoon naar Coco, dus ik ga zo om 11 uur naar de tram en dan zie ik wel wanneer ik erin zit. En Coco komt op de fiets naar Utrecht en wat mij betreft lopen we anders wel terug, doen we wel lekker lang over maar oke. Echt ben die sneeuw nu wel helemaal zat, het is mooi om te zien maar dat is het ook wel weer....