Suuskipje schreef:Dan doe je er goed aan niet te gaan als je er al geen lekekr gevoel over hebt! Even goede vrienden toch? Voor de 1 is zijn mobiele telefoon belangrijker dan voor de ander
En van verhalen moet je nooit uitgaan! Dat is altijd een persoonlijke mening van iemand en ik vind dat je pas kan oordelen als je er zelf geweest bent. Kijk wil jij tijdens je ponykamp uit serieus dressuur of springles krijgen dan moet je hier niet naartoe gaan. Dit is ene kamp waar je een week lang door de bossen hobbelt en waar je gewoon even lekekr kan relaxen
L_bonsai_L schreef:maar dat was toch helemaal niet bij het fjordenpaard?
nouja, als het je geen leuk kamp lijkt moet je het idd niet doen, dat is zonde van je geld en tijd.
iedereen vind idd zoals suus zegt iets anders leuk. ik vind het ook lekker dat je alleen in het bos rijd in gezellige grote groepen enzo, maar ik kan me ook voorstellen dat je dat helemaal niet zo leuk vind, of dat je op kamp gaat om juist je vaardigheden te verbeteren. dan moet je hier idd niet zijn (tenzij het over je buitenrij ervaring gaat ;p )
Ik rijd en ga ook op kamp bij de Boschhoeve, en daar maak je ook lange buitenritten, maar daar doe je ook gewone lessen. En dat trekt mij denk ik meer als 24/7 buitenrijden