Londen lijkt me echt leuk! Kon er vorig jaar heen maar toen ben ik er niet heen geweest geen idee waarom niet. Britt dat ijsje klinkt lekker! Wat voor drinken was het dan?
ik had vanacht zo iets engs he.. naja ik on niet slapen dus ik ging nog ff ipod lusiteren om half 1 ofzo zette k em uit en toen sliep ik bijna ent oen was k op een of andere manier weer wakker en toen dacht ik dat me kat op men voet zat want k kon me voet niet bewegen.. en toen inneens kon ik helemaal niet meer bewegene en ik wou me ogen opendoen kon niet, en ik wou roepen naar me ouders, kon niet.. kon me mond niet open krijgen en toen deed ik echt zo alsof ik een schok kreeg ofzo en toen kon ik weer praten maar me ouders hoorde me niet dus ik was helemaal in paniek echt eng..
schijnt t e zijn dat als je droomt dat je naar n 'andere wereld' gaat en dat je dan terug moet komen als je wakker word en dat je dan dus nog niet in je lichaam bent ofzo en op wikepedia staatd at t ook met hallucinaties kan enzo
Okee dat is wel beter dat het niet weer gebeurde maarja alsnog niet zo fijn dat je amper sliep. Ik ga trouwens vanmiddag pakjes multivit ofzo kopen en dan ijsjes maken!!!
linn heb je een foto van je hengst??? of lees ik er nou gewoon over heen??? nou ik ga nu naar me werk toe heb weer slaap dienst maar het gaat een nacht dienst worden want 1 client komt terug van vakantie maar die komt pas om 2 uur terug(in de nacht) en dan moet ik hem nog helpen in bed leggen... ff luiertje om doen zijn ogen druppelen en dan hem lekker toe stoppen