ATE schreef:_sandra schreef:fijne dag allemaal!
jij ook een fijne dag
Jullie ook een fijne dag.
FF melden: de spierpijn is gelukkig wat minder geworden.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

LIQUITA schreef:Goeiemorgen Xan en 2 mee lezers,
Hier valt de sneeuw ook mee, het zonnetje schijnt lekker.
Ik ga eerst maar lekker wat in huis doen en dan straks naar de manege. Misschien is dan alle sneeuw weg gesmolten.
Ook namleijns mij een hele fijne dag

Shenavallie schreef:Ben zo blij dat er eindelijk weer vlas is! Ik had gistermiddag al een pak(je) gehaald bij de Ranzijn, maar dat stelde dus ook niets voor...11 Euro voor hooguit een hoekje vlas!!!!
Stelletje afzetters!!!!
Dus vanmorgen maar weer lekker een kruiwagen erin, want ze stond toch wel heel erg dun...
xan schreef:Shenavallie schreef:Ben zo blij dat er eindelijk weer vlas is! Ik had gistermiddag al een pak(je) gehaald bij de Ranzijn, maar dat stelde dus ook niets voor...11 Euro voor hooguit een hoekje vlas!!!!
Stelletje afzetters!!!!
Dus vanmorgen maar weer lekker een kruiwagen erin, want ze stond toch wel heel erg dun...
Dan weet je wel meteen hoe duur dat vlas dus is.
) maar het is een LCD tv geworden voor in de slaapkamer. Zijn nu weer opweg naar huis. 
Shenavallie schreef:Wel grappig trouwens, dat je het humeur van je eigenste pony nu ziet veranderen: vanmorgen was ze heel kroelerig en wilde ze niet bij me weg en vanmiddag was ze compleet afwezig en mocht ik - bijvoorbeeld - niet aan haar buik voelen en reageerde ze nauwelijks op iets. Ik moet er wel om lachen hoor en hou alles maar op de hormonen, ha ha!
xan schreef:Shenavallie schreef:Ben zo blij dat er eindelijk weer vlas is! Ik had gistermiddag al een pak(je) gehaald bij de Ranzijn, maar dat stelde dus ook niets voor...11 Euro voor hooguit een hoekje vlas!!!!
Stelletje afzetters!!!!
Dan weet je wel meteen hoe duur dat vlas dus is.
LIQUITA schreef:wij zijn naar de makro geweest. Wilde een nieuwe fotocamera ( de canon 500D ) Voor Erik kopen ( voor Valentijn) maar het is een LCD tv geworden voor in de slaapkamer. Zijn nu weer opweg naar huis.
meelen schreef:LIQUITA schreef:wij zijn naar de makro geweest. Wilde een nieuwe fotocamera ( de canon 500D ) Voor Erik kopen ( voor Valentijn) maar het is een LCD tv geworden voor in de slaapkamer. Zijn nu weer opweg naar huis.
Hihihi, da's wel heel wat anders. Maar ook een mooi cadeau hoor.