Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Marieke_ schreef:Gelukkig Nieuwjaar iedereen (het kan nog net toch?)
Ik ga binnenkort verhuizen, naar Bussum. Trek bij m'n vriend in
@Marissie, ik heb vandaag strafwerk opgegeven, maar ik kan het nooit zo goed bedenken. Wat moet jij doen?
lirote schreef:ben net terug van kennismaking gesprek
ik ga een paar dag delen in de week voor een jongeman van 25 zorgen
deze jongeman heeft een onbekende spierziekte waardoor hij is gaan vergroeien en niets meer zelf kan bewegen
praten lukt nog wel alleen hij kan niet horen
met een speciaal handalfabet dat op zijn gezicht wordt gedaan je een gesprek met hem kan voeren
hij heeft een zeer hoog iq 140 en is zelfs op deze manier spaans aan het leren
hij heeft ook samen met iemand een boekje gescheven
ik heb er net een stukje in gelezen en wonderbaarlijk hoe positief deze jongen is
hij heeft een enorme indruk bij mij achter gelaten ik heb heel veel respect voor hem
dit wil de ik even kwijt
Lay schreef:Ff snel op bokt.. Weet iemand hoe de bak is??
marissie170 schreef:Marieke_ schreef:Gelukkig Nieuwjaar iedereen (het kan nog net toch?)
Ik ga binnenkort verhuizen, naar Bussum. Trek bij m'n vriend in
@Marissie, ik heb vandaag strafwerk opgegeven, maar ik kan het nooit zo goed bedenken. Wat moet jij doen?
Wiskunde":
6 bladzijdes overschrijven, 10x ook de tekeningen etc. derbij.
en bij andere vakken meestal een heel verhaal over :
Deze les heb ik strafwerk gekregen, omdat ik anderen medeleerlingen irriteerde
en van hun werk afhield. Ik heb daar mij zelf mee, maar ook mijn klasgenoten.
Ik mag dit niet meer doen, doe ik dit wel word dit strafwerk verdubbeld, doe je het dan nog niet,
dan mag je je gaan melden bij de dagelijkse leiding of je word verwijderd uit de klas.
ik hoop dat ik hiervan geleerd heb, en nooit meer strafwerk hoeft te schrijven, etc.etc.
! Ik heb iets minder opgegeven hihi... maar ik ga deze in gedachte houden 
AnitaJoeri schreef:zie net dat er voor de randstad voor vanmiddag en vannavond sneeuwalarm wordt afgegeven en dat ze spekgladde wegen voorspellen.
IEDEREEN DIE OP DE WEG ZIT WEES ERG VOORZICHTIG.
AnitaJoeri schreef:Oh ,maar als bedrijf kan Johnnie waarschijnlijk voor niks pekelzout halen,mits voorradig natuurlijk,dan hoef je dus niet de brug en voetgangers en fietspaden kisten leeg te stelen
lirote schreef:ben net terug van kennismaking gesprek
ik ga een paar dag delen in de week voor een jongeman van 25 zorgen
deze jongeman heeft een onbekende spierziekte waardoor hij is gaan vergroeien en niets meer zelf kan bewegen
praten lukt nog wel alleen hij kan niet horen
met een speciaal handalfabet dat op zijn gezicht wordt gedaan je een gesprek met hem kan voeren
hij heeft een zeer hoog iq 140 en is zelfs op deze manier spaans aan het leren
hij heeft ook samen met iemand een boekje gescheven
ik heb er net een stukje in gelezen en wonderbaarlijk hoe positief deze jongen is
hij heeft een enorme indruk bij mij achter gelaten ik heb heel veel respect voor hem
dit wil de ik even kwijt