Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Sannee schreef:Om je shet nou een week op de trailer te laten lijkt me niet een goed idee.
Maar om die 2uur nou met een helemaal flippend paard op de trailer te rijden lijkt me ook totaal niks.. Dus dat gaat we ook maar echt niet doen.. Dus het word maar gewoon heen en weer met de shettie
Nou daar kunnen de mensen ook altijd al een hele hoop over zeggen voor dat je er ook maar 1 minuut op zit...
Estelle schreef:Ik ben de vooroordelen ook wel gewend ! Heb een tinkerNou daar kunnen de mensen ook altijd al een hele hoop over zeggen voor dat je er ook maar 1 minuut op zit...
Vandaar dat ik vroeg wat het niveau gemiddeld een beetje is, wil onwijs graag starten in de toekomst & op de trainingsweek dus een hoop ervaring op doen! Maar heb geen zin om bij "anky's" te zitten die op mij neerkijken omdat ik "maar" een tinker heb

Ellee schreef:Hmm jammer, ben namelijk geen wedstrijdruiter en zelfs het B niveau zijn we nog niet helemaalOok springen en cross is aan ons niet besteed, maar zo'n week lijkt me wel gaaf.
Succubi ! maar jij bent wel eens eerder geweest toch ?