. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
meelen schreef:Ja, ja....ik heb erik al ingelicht en gelukkig hebben we 2 toiletten, dus dat komt allemaal goed. Eerlijk gezegd moet ik er ook niet aan denken om in een kooklucht te moeten staanNogal een gedoe met dat Nordicwalkvirus.
Petra je moet een eco-toilet aanrukken hoor, en je mag ook niet koken.....ERRUG HE?!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Norovirus
. meelen schreef:Nogal een gedoe met dat Nordicwalkvirus.
Petra je moet een eco-toilet aanrukken hoor, en je mag ook niet koken.....ERRUG HE?!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Norovirus
LIQUITA schreef:Badankt allemaal voor de lieve berichtjes. Ik voel me echt beroerd. Ik heb nu een kop slappe thee voor me, moet toch goed drinken. Maar ik durf niet zo goed. Ik heb vanaf vanmorgen half 11 tot nu toe als geslapen. Cloë ook, en die gaat nu als een speer door de huiskamer heen.
ATE schreef:LIQUITA schreef:Badankt allemaal voor de lieve berichtjes. Ik voel me echt beroerd. Ik heb nu een kop slappe thee voor me, moet toch goed drinken. Maar ik durf niet zo goed. Ik heb vanaf vanmorgen half 11 tot nu toe als geslapen. Cloë ook, en die gaat nu als een speer door de huiskamer heen.
boefje ze past zich aan je aan
ATE schreef:Tja...weetje wat ik het vervelde vind. Ze zeggen dat je 48 tot 72 uur na het stoppen van de klachten nog steeds besmettelijk bent. Ik moet dus ook van m'n werk nog 2 dagen thuis blijven na het stoppen van de klachten. Ik moet maandag pas weer werken, dus ik hoop dat dat wel weer gaat lukken. Maar voor zaterdag wordt iets lastigerik hoop dat je snel weer opknapt
zoniet dan vieren we verjaardag andere keer toch
. 
LIQUITA schreef:ATE schreef:Tja...weetje wat ik het vervelde vind. Ze zeggen dat je 48 tot 72 uur na het stoppen van de klachten nog steeds besmettelijk bent. Ik moet dus ook van m'n werk nog 2 dagen thuis blijven na het stoppen van de klachten. Ik moet maandag pas weer werken, dus ik hoop dat dat wel weer gaat lukken. Maar voor zaterdag wordt iets lastigerik hoop dat je snel weer opknapt
zoniet dan vieren we verjaardag andere keer toch.
ATE schreef:nou dan andere keer vieren geen probleem hoor
of je viert niet je kado heb je toch al gehad hihhihhih ahh ben ik gemeen he ??

meelen schreef:Ojee, Sandra... als ze jou maar niet besmet heeft.
Sorry hoor, moest ik opeens aan denken.
ATE schreef:ik ga nu naar manege meiden gaan rijden ik zet ate in de molen hoop dat hij over een paar dagen niet meer hijgt als kanu
meelen schreef:Dat heb je dan he, als het weer eens regent.
Ik ben blij dat ik nooit in de file hoef te staan voor m'n werk.
Haha, mijn werk komt trouwens naar mij. (Net als bij Sandra)
Da's pas handig.
_sandra schreef:ATE schreef:ik ga nu naar manege meiden gaan rijden ik zet ate in de molen hoop dat hij over een paar dagen niet meer hijgt als kanu
wat vervelend voor ate. weet je hoe het komt??? ben helemaal verbaasd, dacht dat die grote zwarte fries niets kon krijgen. is echt een bikkel van een paard in mijn ogen! ga hem morgen wel een knuffel geven..

Tytje schreef:Wat gek, ik keek net op de uitslagen van de wedstrijd van 17 januari. Bijna iedereen reed de eerste proef slecht en de tweede proef goed! Was er een bom ontploft ofzo?