En zonnebrand, en aftersun. Altijd handig met dit weer. En een warme vest voor 's avonds.
rooz_89
Geplaatst: 03-07-09 16:46
Ik heb ook nog wat gevonden , ga 1 augustus voor 2 weken . Moet ondertussen nog verhuizen dus genoeg te doen . Ik nam vorige keer ook nog mn eigen kussen mee, soms scheelt dat zo erg met wat je anders op locatie krijgt . Verder misschien kindercd's/spul voor de bonte avond, verder zou ik het ook niet weten.. gewoon de standaart spulletjes
Ik heb helaas (nog niks passends gevonden voor deze vakantie..wel gereageerd bij meerder kampen, maar of niks gehoord of 1x een reactie en daarna niet meer. Vond het eerst niet erg omdat ik toch ook 3 weken bij de thuiszorg zou werke, maar door misverstanden van beide kanten kunnen ze me nietmeer in mijn vrije weken inplannen helaas...nu heb ik dus helemaal niks deze zomer helaas, ben nog wel aan het kijken, maar denk dat ze nu nergens meer mensen nodig hebben...wel leuk om de verhalen enzo hier van andere te lezen
Ik wil later ook graag kampen gaan begeleiden . Zou het nu ook al wel willen doen, maar 16 is nog een beetje jong voor de meeste manege's denk ik.(Mocht er iemand zijn die nog in Nederland een manege kent die nog een begeleider zoekt nu voor de zomer en waar ook mensen van 16 mogen helpen, laat maar weten )
Ik ga ook naar de Boschhoeve, in Soerendonk Ik ga aankomende zondag beginnen. Aan het eind van de vakantie nog een week. Het is daar altijd heel gezellig Of heb je er ondertussen al 1tje gevonden?
Ik heb ook niks meer kunnen vinden... wel jammer maarja ik weet nu ook ff niks meer
Miepp
Geplaatst: 03-07-09 21:28
__Talitha__ schreef:
Ik ga ook naar de Boschhoeve, in Soerendonk Ik ga aankomende zondag beginnen. Aan het eind van de vakantie nog een week. Het is daar altijd heel gezellig Of heb je er ondertussen al 1tje gevonden?
Dames, omdat dit toch een beetje een kletstopic is geworden, en ik voorzie dat jullie na de ponykampen heel wat bij te kletsen hebben, verplaats ik dit topic van MA naar MHK.
Veel plezier met het begeleiden van de kampen deze zomer!
Viteske
Geplaatst: 07-07-09 09:45
ik vertrek eind volgende week naar Friesland. ijslander ponykamp begeleiden, en kappi mag mee het er echt veel zin in, als ze maar niet allemaal fries praten
Ik heb mijn eerste weekje erop zitten, nu een dagje thuis en dan morgen weer terug voor de 2e week. Daarna 2 weken niet en dan de 1e 2 van augustus wel weer.
Het is wel onwijs veel werk, je bent gewoon van 8 tot 11 aan het werk, maar wel leuk