Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

het ging echt heel goed bij ons!
er stond bij: een erg leuke proef en erg leuke muziekkeuze!
alleen we hebben 61 punten, de gene die 1e zijn 64, die 2e zijn 63 en die 3e zijn 62
En goede cijfers
Maar we hadden meer punten als we een proef op muziek hadden gemaakt, dat de gangen op de muziek goed kloppen, maar ja dat wouden we eerst doen maar daar hadden we echt geen tijd voor
Volgende keer doe ik weer mee! Was echt leuk
foto's volgen nog, marlies heeft ook foto's gemaakt

x_kelsey_x schreef:Hoihet ging echt heel goed bij ons!
alleen we hebben 61 punten, de gene die 1e zijn 64, die 2e zijn 63 en die 3e zijn 62
En goede cijfers
Maar we hadden meer punten als we een proef op muziek hadden gemaakt, dat de gangen op de muziek goed kloppen, maar ja dat wouden we eerst doen maar daar hadden we echt geen tijd voor

volgende keer weer!

_Anneke_ schreef:x_kelsey_x schreef:Hoihet ging echt heel goed bij ons!
En goede cijfers
en als wat gaan we de volgende weer kels??
maar lisa wou geloof ik de volgende keer met mij

dan wil ik best wel weer met je hoor!
Alleen had lisa beloofd dat wij de volgende keer zouden gaan
Dus dan moet ik dat ook nakomen
Maar misschien die keer daarna weer of als lisa dus niet kan dat we weer samen kunnen
nog orgineler dan vandaag! kan bijna niet maar goed

SuusKiiss schreef:Ja ik weet het niet.. Ik heb er niet op gelet eigenlijk! Maar 1 x ik was aan het galoperen bij de deur en dat meisje(Marle volgens mij) Loopt gewoon door, ze zag me niet! Ik moest echt een mega noodstop maken en Marlies(Op Goldie) Ook...
. maar er waren veel kinderen die mee deden waar het echt bij opviel, dan denk ik ook van heb je dat nooit geleerd?
x_kelsey_x schreef:dacht trouwens dat je naar nevermind ging?

x_kelsey_x schreef:oke haha dus je heb m alleen gepoetst en wat liefde gegeven?
SuusKiiss schreef:Ashley en Celesta waren 1e!
josewoos schreef:SuusKiiss schreef:Ashley en Celesta waren 1e!
Die zullen waarschijnlijk ook wat vaker hebben ge-oefend....