He Jow.. hoe is het bij jullie op zaterdagochtend met de lessen? zit de hele bak dan vol of valt het mee? Enne morgenavond moet ik Erin bij Marye ophalen, dan breng ik gelijk die grote kist ff langs.. kan dat? Het gaat nu opschieten zeg, nog een weekje... pffff
zaterdag is t vaak wel erg druk geloof ik, en soms is er smorgens springles, maar is voglens mij nu naar binnenbak gegaan? zou k ff met sieb moeten overleggen, om welk tijdstip?
echt heel raar heb net ff heerlijk gewoon een heel tijdschrift uitgelezen op de bank! En heb mn hele kot schoon, papierwerk uitgezocht, stoofperen gemaakt enz enz echt super vakantie!
Jow gelukkig valt t mee met je pootje maar doe wel voorzichtig!
Tis idd bijna 1 november! dan kan de volksverhuizing beginnen...
Ben klaar met werken maar alleen int donker fietsen vind k niks dus geen rijden vandaag helaas.. Had vanochtend me groom (me pa) weer bij dus pony wel verzorgt .
Ik wil ook keer graag een lesje, maar is zo lekker handig afspreken met mijn sublieme werkrooster .
_Pilipa_
Geplaatst: 26-10-09 20:13
daantje_gt schreef:
nee niet iedereen heeft vakantie
inderdaad..!!!!!
Maar Es je hebt hebt het verdiend!!! Geniet ervan.
Gaat heel goed met tres! Nog steeds lekker weer dus gelukkig de meeste dagen nog lekker naar buiten.
Rijden gaat ook lekker zit nog steeds helemaal te stralen volgens mij... Trailer is besteld dus gaan we binnenkort goed mee oefenen, dat komt wel goed!
daantje_gt
Geplaatst: 26-10-09 20:29
gelukkig gaat het zo goed.zou je het goed vinden als ik eind november een keer kom kijken gisteren is er een nieuwe in haar stal gekomen,dat was wel even slikken hihi
haha daar ging iets fout met de poppetjes leuk internet op je mobiel
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller
Geplaatst: 26-10-09 21:51
Jow schreef:
vanavnod kun je om half 7 (als eshter niet rijd) do avond om half 8,
of vrijdagmiddag
Eh vrijdagmiddag zou wel uitkomen. Zag trouwens je pa vanmiddag terugkomen met de trailer? Reed toen net met mijn pa de andere kant op. Iets wezen halen ofzo? En ze controleren deze tijd veel of je koplamen het doen hea...
Eh Jow, nou ze heeft tot 10,15 uur les bij haar ouders, dus denk rond half 11 ofzo, is eens in de 2 weken een uur. Yay, mijn avond zit er weer op, en was weer eens relaxed, maar af en toe heb je er mensen bij zitten, die hebben niks anders te doen dan alleen maar te zieken en zeiken...
Jow
Geplaatst: 26-10-09 22:46
cis: haha ja bij siebe ze zijn paard wezen halen bij Hanse in bru om door te trainen.
marjon: k heb ook wisselende diensten
maris: das vast wel goed hoor.
cis: vrijdag half 3?
esther: ik heb nog over wo half 8 do half 9 vrij half 2 of 2 uur