bij gaan zitten.En zeggen tegen iedereen die loopt te gillen dat ze er mee moeten stoppen, anders worden ze 10 minuten onder water gehouden.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

bij gaan zitten.

winnitou schreef:xan schreef:Oh, jongens wat een weer, hier wordt ik niet vrolijk van.
Ik ren me een rotje van hier naar daar en alles gaat zo'n beetje mis vandaag. Je kent dat vast wel, je hebt het heel druk met van alles en nog wat en je hebt het gevoel dat je niets doet !!!![]()
Maar ja dat krijg je ervan als je op het laatste moment nog kado's voor de verjaardag van je kinderen moet kopen.
hoop dat je wel weet wat je moet geven en dat het niet uitverkocht is.
Had ik gisteren, met lijstje naar de boekhandel hebben ze beide boeken niet moet ik op zoek naar een ander kado.
meelen schreef:Komt Sanne vanochtend met een bosaan.
Zomaar.......... LIEF HÉ?

Sanniiy16 schreef:

VOOR ATE 
meelen schreef:VOOR ATE
Van MEELEN
thanks meelen voor de mooie
meelen schreef:Hee SMUIDRA, heeft jeal de benen genomen?
winnitou schreef:Ben hem tegengekomen in de soep.
meelen schreef:Hanensoep????????![]()
meelen schreef:@WINNITOU, je kunt er natuurlijk ook alsbij gaan zitten.
En zeggen tegen iedereen die loopt te gillen dat ze er mee moeten stoppen, anders worden ze 10 minuten onder water gehouden.

winnitou schreef:meelen schreef:Hee SMUIDRA, heeft jeal de benen genomen?
winnitou schreef:Ben hem tegengekomen in de soep.meelen schreef:Hanensoep????????![]()
Proef jij verschil in hanen op kippensoep?
ATE schreef:meelen schreef:Komt Sanne vanochtend met een bosaan.
zeker lief moet mijn eerste bos nog krijgen van nick![]()
![]()

ATE schreef:meelen schreef:Komt Sanne vanochtend met een bosaan.
zeker lief moet mijn eerste bos nog krijgen van nick![]()
![]()
xan schreef:Oh, jongens wat een weer, hier wordt ik niet vrolijk van.
Ik ren me een rotje van hier naar daar en alles gaat zo'n beetje mis vandaag. Je kent dat vast wel, je hebt het heel druk met van alles en nog wat en je hebt het gevoel dat je niets doet !!!![]()
Maar ja dat krijg je ervan als je op het laatste moment nog kado's voor de verjaardag van je kinderen moet kopen.
winnitou schreef:hoop dat je wel weet wat je moet geven en dat het niet uitverkocht is.
Had ik gisteren, met lijstje naar de boekhandel hebben ze beide boeken niet moet ik op zoek naar een ander kado.
ATE schreef:boeken bon is dat geen idee
meelen schreef:@WINNITOU, je kunt er natuurlijk ook alsbij gaan zitten.
En zeggen tegen iedereen die loopt te gillen dat ze er mee moeten stoppen, anders worden ze 10 minuten onder water gehouden.
winnitou schreef:meelen schreef:Hee SMUIDRA, heeft jeal de benen genomen?
winnitou schreef:Ben hem tegengekomen in de soep.meelen schreef:Hanensoep????????![]()
Proef jij verschil in hanen op kippensoep?
meelen schreef:Ik denk het wel.
meelen schreef:Komt Sanne vanochtend met een bosaan.
ATE schreef:zeker lief moet mijn eerste bos nog krijgen van nick![]()
![]()
meelen schreef:210
maar nu weet ATE dat het niet van hem zelf af zou komen.
winnitou schreef:Proef jij verschil in hanen op kippensoep?
meelen schreef:Ik denk het wel.
ATE schreef:zitten dan ballen in de soep

winnitou schreef:Hoera de racebaan wordt weer opgezet, heb ik zo een uurtje rust, helemaal voor mezelf, maar zal dan wel vanavond op de bank zitten naast de racebaan. Er zijn weer nieuwe onderdelen bijgekomen (hoera, ik mag nieuwe leren laarzen bestellen..... en wordt gesponserd)