Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Binar schreef:Marieke_ schreef:Idd juf Anouschka
Anuschka, dus zonder OOOOO
We hadden nl vanmiddag nog op stal een discussie over eentje/eendje (van Aman, zie ergens in dit topic) Hihi Aniet kan het zelf ook niet, Nederlandse spelling is natuurlijk ook wel errug moeilijkZal wel in de familie zitten denk ik, schrijffouten
Binar schreef:AnitaJoeri schreef:ik heb een draadlose telefoon, en anita is draadloos
draadloze
En tommie mocht ook met de grote honden mee.. En kijk eens hoe lief en blij hij was!!
Falli schreef:Even een kort berichtje van mij.. Heb eerst vanochtend samen met Donna gedaan.. ging erg goed.. Ze heeft aardig wat rondjes gestapt.. en draven komt dan nog wel.. Daarna met Mos en Champ naar het B-Bos geweest.. Was ook erg leuk.. en ik heb het laatste stuk op Champ gereden!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En tommie mocht ook met de grote honden mee.. En kijk eens hoe lief en blij hij was!!
Jetta schreef:Anita! Zijn ze weer veilig binnen gekomen?

madelon31 schreef:Nou verder loopt heli nog niet goed heb hem gister een uurtje in de wei gezet met spetter en daar kwam hij goed van af.
Hij liep iig niet kreupel in stap en dat is alweer een plus punt.
Wil het een beetje gaan opbouwen met een uurtje langer en kijken hoe het gaat!
Zijn draf is nog steeds niks...baal ervan zeker omdat ik niet weet waar het vandaan komt!
Foto is waarschijnlijk de enige optie als dit nog langer gaat duren...
Xeen jij had toch nieuwe camera :D![]()
Mocht het zover komen hou ik hier thuis maar stevig mijn mond want op dit moment kan ik elke eurocent gebruiken in mijn huis![]()
Maar we wachten het nog even af.
Vrijdag komt de osteopaat vrijblijvend even kijken of er iets op zijn werkterein te verbeteren is of dat hij misschien kan achterhalen of het een spier of pezen kwestie is!
Ik weet het niet maar hij komt alleen ff kijken....acht en dat kan geen kwaad denk ik maar zo

MlizS schreef:Hoi Hoi, Vandaag op Donna gezeten, ging super goed.. wel alleen gestapt want zodra we gaan draven dan gaat t fout!;).. De komende tijd zal ik heel erg weinig op stal zijn.. maandag beginnen mn exames.. dus moet ff hard leren om op 21juni trotse eigenaar te worden van mij vmbo diploma!!
xxx
en natuurlijk ook in de verzonden items..... moest ik dus eerst gaan deleten voor ik mijn nieuwe berichtje kon lezen..... ben aardig tijdje ermee bezig geweest en nu is het weer bedtijd geworden