Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Deze persoon is een niet erg welkom persoon en ik hoop ook dat ze niet gaat meeposten want we willen t toch graag gezellig houden en we hebben geen zin in valse mensen
.
AnneOmie schreef:Ik las een niet werkzaam persoon (in plaats van welkom)![]()
![]()
Zirano schreef:Ben niet nieuwsgierig maar weten jullie wie die persoon is?
Wordt dus weer een spannende tijd shirley.tussen twee haakjes ik heb je nog nooit zo ontspannend zien rijden als vandaag
Zirano schreef:Ja, ik dacht laat ik ff opwarmen in het Twiske!! hahahavandaar ellen dat je er zo koud bij zat

(heel klein beetje onder de singel) hahaha
Dat hou je toch niet voor mogelijk! Die eikel schijnt ze te fokken voor de slacht en een deel is voor verkoop naar particulieren. Hij probeert er nu natuurlijk een slaatje uit te slaan. Men wil die paarden natuurlijk het liefst bij hem weg hebben en leggen er meer voor neer of vinden het wel interessant een van de 'beroemde paarden'van Marrum te kopen.
. Wat zijn we toch weer lekker laks in Nederland dat dit zomaar kan?! Die beesten schijnen trouwens gewoon goed gezond te zijn, dus waarom naar de slager

Niks doorvertellen he

(paar frontriemen) 

maarre schijnt dat we hier ook meelezers hebben dus dan zal de hele stal het wel weten
Ik hou eigenlijk ook van alle dieren en wil er gewoon maar even niet aan denken hoe ze aan hun eind zijn gekomen als ik eet want anders lust ik het ook niet meer 
dan hadden die arme beesten nog beter kunnen verzuipen zeg
Echt heel schattig en ze leken me ook erg aardig! Hoop dat zij haar kopen!