nou gisteren wel lekker gereden en we hebben wat foto's geschoten voor de les en tijdens de les. Echter daarvan is het meeste mislukt dus kan niet echt wat laten zien. hopelijk heeft Emma beter foto's met haar eigen camera gemaakt.Maar die heb ik nog niet in mijn bezit deze 2 zijn van voor de les in het nieuwe padokje
meiden hadden peeskappen afgedaan omdat ik met mennen altijd met mijn bruine rijdt echter ik wist dat de blauwe erom zaten (zie eerdere foto's) en miste ze pas bij het aftuigen oepsss
Zo ik had ook een foto van Yvonne gemaakt maar heb eerst even aan haar gevraagd of ik hem mag plaatsen. Bij ja krijgen jullie hem dus te zien en anders niet.
Jammer dat onze beestjes morgen niet naar buiten kunnen he? Heb nog gevraagd of het anders 's avonds kon maar dat kon niet zij het plaatsvervangende opperhoofd
Mootje
Geplaatst: 28-08-09 14:59
He Lida, vertel!!!!
Ik heb namelijk dienst morgen. Die gaat dus niet door?
Flurk
Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-09 15:11
mo_van_dijk schreef:
He Lida, vertel!!!!
Ik heb namelijk dienst morgen. Die gaat dus niet door?
jawel paarden gaan wel naar buiten maar de aparte landjes dus WW en Zipo en die 2 van ...... o ik kan haar naam niet onthouden kunnen niet naar buiten omdat ze aan het bakje gaan werken naast de stal. Ze zouden dan met de machines steeds door het land moeten en dus kunnen ze daar niet staan Snap ie?