Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Dit aangezien mijn buikpijn weer terug is en die trekt een heel uur Paco-exercisen op dit moment even niet meer
.
. Dus rondje gestapt, hup eraf, nog even wat gelopen en toen de bak uit een ander paard halen. Dat werd Bontfire, altijd leuk, maar hopelijk was die in een goede bui, want die lompe karateoefeningen van hem kon ik even niet gebruiken. Maar hij deed het súper. Wat is dat toch een fijn paard als hij besluit om mee te werken
. Pasje wijken was geen probleem, voltetjes 10 meter moest ik even duidelijk maken dat ie dan ook echt wel door kan blijven lopen
en op het laatst hele leuke stukken middendraf gedaan. Dat paardje heeft eigenlijk bijna alles tegen wat handig is bij het uitvoeren van wat dresuurwerk maar door zijn inzet komt ie nog een heel eind met zijn logge lijf en zijn worstepootjes
. Binnenkort weer werdstrijd en nu mijn ene wedstrijdpaardje utgeschakeld is val ik denk ik terug op mijn wedstrijdkoe
)
Dustinlover schreef:is ook best hoog, 1.85
is ook niet eerlijk he die kleintjes wel en wij niet
(arm paard), het beste is insmeren met een zalfje en rijden zonder spoor.
moet wel zeggen dat na een dik half uur hij echt liep als een treintje, kon alle oefeningen met hem doen, dus dat was super.
heb al 2 dagen last van men oor(heel irritant gevoel de hele tijd) en heb nu lucht/vuil in de buis van eganus ofzo iets.. moet nu sprayen met iets en dan komt het als het goed is wel keertje los... Amarie schreef:ja dat is een goede spier training hahahet gaat eigenlijk best goed, al denken mijn kuiten daar anders over.
,wel fijn dat het beter gaat.
)
Amarie schreef:Heb ook een nieuw plan getrokken met de tank. Hij heeft al tijden last van een soort drukking op zijn rechterzijde. De laatste weken wordt zijn reactie hierop (bokken en slaan naar het rechterbeen) steeds erger. Naar laten kijken en nu blijkt het een bloeduitstorting te zijn(arm paard), het beste is insmeren met een zalfje en rijden zonder spoor.
Daar ben ik gisteren dus mee begonnen, het insmeren ging heel eenvoudig maar het rijden zonder spoor, ik heb echt aan mijn conditie kunnen werkenmoet wel zeggen dat na een dik half uur hij echt liep als een treintje, kon alle oefeningen met hem doen, dus dat was super.
Haha grapje he..