Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Llover schreef:maar dan nog mag ik dat vinden en ja dat ik dat dan zo op bokt zet is hartstikke kinderachtig, maarja het houdt het weer levendig he zo, zoals superlenie zget: bitchfight!! Die ik zal winnen btw hihi
Llover schreef:wie zegt dat ik hem anders 24 uur op stal zou laten staan?? dat is weer het andere uiterste, en waar staat dat en wie bepaalt dat ik daar tussen meot kiezen? nu zet melissa hem toch buiten en de meiden van de manege en die heb ik het uitgelegd en begrijpen het wel. Apart dan wel eigenlijk dus. En nee niemand hoeft die mening te delen verder ( gelukkig deelt mijn zus die wel) maar dan nog mag ik dat vinden en ja dat ik dat dan zo op bokt zet is hartstikke kinderachtig, maarja het houdt het weer levendig he zo, zoals superlenie zget: bitchfight!! Die ik zal winnen btw hihi
flair schreef:Llover schreef:maar dan nog mag ik dat vinden en ja dat ik dat dan zo op bokt zet is hartstikke kinderachtig, maarja het houdt het weer levendig he zo, zoals superlenie zget: bitchfight!! Die ik zal winnen btw hihi
Je mag alles vinden wat je wil... maar doe dit idd bij iemand van je eigen leeftijd of als je dan toch zo nodig een bitchfight wil begin die dan maar met mijMaak je al een stuk minder kans maar dat is waarschijnlijk ook de reden dat je hem met Kimberley begint.
![]()
Gaat Gomir met Nik crossen of ga je er zelf op Dee?
superlenie schreef:Pff Flair, lekker is dat. Tuurlijk heb jij de DA omgekocht en je hebt ook nog minstens 5x wilde sex met hem gehad. .
DeedeJee schreef:Even een korte samenvatting van mijn uurtje dressuur vandaag.
1. verzet
2. verzet en bokken
3. rennen
4. bit vastpakken en nog harder rennen
5. bokken
6. teugels uit mijn handen trekken
7. rennen
8. lekker overkruisd door de bak scheuren
9. niet van het erf af willen
10. in galop over het erf langs de buitenbak
11. schoppen bij het deken wisselen
12. lekker eten