Manege Veldt

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

LIQUITA

Re: Manege Veldt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 21:42

l0rdJ schreef:
Het is inderdaad erg raar, dat andere mensen zomaar even een paard pakken van een pensioner, erg vaag allemaal! Hopen dat de misterys worden opgelost, en de roddels weer uit de wereld zijn. Eens kijken of het weer normaal kan worden op veldt

Het bevalt mij nog steeds PRIMA op Veldt Ja . Gelukkig is iedereen vrij om te gaan en te staan waar hij/zij wilt, en op elke stal gebeurt er wel wat.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 21:46

Go jij! Go jij! we hebben de 150 gehaald....dus ik mag nu douchen, tanden poetsen en naar bed Haha! !!!

Slaap lekker voor straks Slapen Slapen Slapen Slapen Slapen

BYE!!!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 21:50

Slaap lekker,,

enne inderdaad de 150 hebben we al!

Sasqiua

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 22:17

Ik heb ff een mededeling!
Jaja ik kom ook op Veldt al weer 5 jaar! Dromen
Maaree.. Fleurtje92 kan nog wel op Bokt zo te zien.. Scheve mond
Ik ging topics zoeken.. en toen kwam ik een recent topic tegen waren in ze zei dat ze een 7 had gehaald voor een toets! Zal het ff zoeken!
Klik hier en gij zult vinden! Het eerste berichtje dat je tegenkomt op 14 Okt. toen kon ze toch als het goed is al niet meer op Bokt?

Maar ik snap het niet..
Hoe kan het dat niemand iets gezien/gemerkt heeft?
Sorry als deze vraag al gesteld is, maar ik heb het topic niet helemaal gevolgd! Bloos

Groetjeeeeess!

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 09:21

Brrrrrrrr....... Sanne belde net.
Ze waren over de kop geslagen met mennen op school. Ziek Het paard schrok van een stadsbus geloof ik dat ze zei. Dat was ff schrikken voor iedereen. Gelukkig is er niemand gewond, alleen het paard is nu kreupel en het tuig kapot. Huilen Morgen moeten ze gewoon weer mennen, maar Sanne durft nu niet meer.

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 11:22

Zo dat is niet niks 10!
Ik hoop dat ze er wel een beetje bovenop komt, en haar angst overwint. Dit is niet de eertse keer dat er wat gebeurde met mennen toch? Maar dit is wel even schrikken, gelukkig heeft ze verder niets, wens der maar sterkte!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 11:25

@ Meelen: zo lijkt me best eng, kan me voorstellen dat iedereen goed is geschrokken, gelukkig gebeuren die dingen niet geregeld anders waren er niet zoveel menners.

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 13:38

Nog even om terug te komen op de vorige pagina Lachen
Misschien goed idee om naam eigenaar/esse op te hangen en verzorgers ?? Telefoon nr kan ook ingeval van nood Knipoog

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 13:46

Zoo mensen hier ik dan nog steeds te trillen en in tranen.

We waren vannochtend op school aangekomen en zoals elke week mennen wij met de helft van de klas op donderdag ochtend en de andere helft op vrijdag..
Ik moest met een nieuw paard maar ik wou niet beginnen nou dat was goed
Ik dacht al toen we nog op het schoolplein liepen van dit komt nooit goed..
We lopen het schoolplein af de weg op en we hadden harstikke lol met ze 6en..
Toen we 5 minuutjes weg waren kwam er een stadbus met volle vaard langs ons en daar schrok ons paard van ( we waren met 2 paarden dus 2 karren en wij liepen achter ) ons paard ging een klein stukje aan de kletter en ik trok ook mee aan de leidsel maar hij rende er bij wijze van gewoon door heen..
Toen hadden we dr uit de galop gekregen maar ging ze naar de linker kant van de OPENBARE straat en ze ging bokkend en stijgerend naar links..
Toen viel onze kar om en ik ben uit de kar gevallen en lach er bijna onder
Ik stond zo snel mogelijk weer op inmiddels stond het andere paard ook stil en me juf kwam zo snel mogelijk naar ons toe zat zo'n 500 meter tussen dus die moest rennen.
Het paard ze rechter achter been zat over het lamoen heen en het tuig hing onder zijn buik..
Ik moest het verkeer tegen houden aan een kant en iemand anders aan de andere kant,,
En ik stond al te trillen en te janken van de schrik en omdat ik vond dat het mijn schuld was en ik bang was dat het niet goed kwam
Ze kregen met geen mogelijkheid het tuig los dus dat moest doorgesneden worden ( mazzel dat me juf een mes mee had!! )
Uiteindelijk na 10 minuten was het paard los en liep verschrikkelijk mank!
We hadden de kar weer op 4 wielen gekregen en me juf ging met 1 klasgenootje terug naar school in volle draf met de andere wagen om daar iedereen te waarschuwen en ervoor te zorgen dat ze klaar stonden als wij aankwamen!
Het paard loopt zwaar kreupel
en deze 6 mensen zijn allemaal zwaar geschokt!
Ik het meeste omdat ik de enigste van de klas ben bang was en die eindelijk een beetje de angst voor het mennen had overwonnen want vorig jaar was mijn paard er ook vandoor gevlogen..
Ik stond te trillen en te huilen nu weer nu ik dit verhaal zo eventjes vertel want nu pas ga ik het nog beter beseffen hoe het gegaan is!

Ik ben heel blij dat het goed gekomen is en dat we met ze alle prima samen hebben gewerkt!

Zo dit is het verhaal (tje) Tong uitsteken

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 14:13

@ Sanne: jeetje wat een verhaal zeg. kan me voorstellen dat de schrik er goed in zit, gelukkig dat jullie een mes bij je hadden, pff wat een schrik

tjaan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 14:36

@ san..

sjees san dit moet jij weer hebben zeg Boos!.
juist nu het eindelijk weer ging Boos!..

meisiej heel veel sterkte (K)

( jaja dankzei sas ken ik het forum nu ook Tong uitsteken..
ik hou jullie in de gaten Tong uitsteken

xxx jana en likje van me tosje (L)

natuur5D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 16:30

@Sanne, wat een rotverhaal en dat jou dat 2x overkomt. vind het heel naar voor je.
sterkte meis Ach gut

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 19:39

Sjeemig Sanne.....Wat een verhaal, ik kan me voorstellen dat jullie erg geschroken zijn. Hoe is het nu met je?
Ik wens je veel sterkte!!!

zns

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 20:15

@sanne: Wow,wat een verhaal zeg. Kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent! Zeker na de 2e keer.
Hoe is het nu met het paard?

Hackie schreef:
Nog even om terug te komen op de vorige pagina Lachen
Misschien goed idee om naam eigenaar/esse op te hangen en verzorgers ?? Telefoon nr kan ook ingeval van nood Knipoog

Vind ik wel een goed idee inderdaad!
Misschien per stal ofzo.

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 20:38

@liquita: Het gaat nu wel al iets beter maar ik ben me al geestelijk aan het voorbereiden op morgen want dan gaan we met de hele klas op de kar en ik durf natuurlijk niet ik denk dat ik weer vet ga shaken en huilen Boos!

dozo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 20:43

Tjonge San, is het een pechdag vandaag ofzo?!?
Heel veel sterkte en zwaar naar dat dit nu weer gebeurt is! Kusje

Ik heb vandaag ook een ongeluk(je) gehad op de manege!
Normaal heb ik bruine ogen maar ben bang dat ik morgen in ieder geval 1 blauw oog heb Blauw oog

Ramonda en ik waren aan het rijden in de binnenbak, vlak voor de hoek gooide een meisje zonder eerst te kijken met een zwaai haar witte jas op de bakrand Koe
Ramonda schrok zich het apenzuur en het volgende moment zat mijn gezicht met een harde klap tussen haar oren!
Ik zal jullie de verdere details besparen, en zit nu met een mega dikke neus en blauw oog achter mijn computer!! Huilen

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 20:45

Sanniiy16 schreef:
@liquita: Het gaat nu wel al iets beter maar ik ben me al geestelijk aan het voorbereiden op morgen want dan gaan we met de hele klas op de kar en ik durf natuurlijk niet ik denk dat ik weer vet ga shaken en huilen Boos!

Als je echt niet durft, moet je dan wel mee? Misschien is het ook wel goed om meteen weer mee te gaan, anders durf je misschien helemaal nooit meer. Ach gut SUCCES in ieder geval!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 20:46

JHEEE 2-0 voor AZ.....*Erik gaat uit zijn dak*

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 20:47

Nou, gaat lekker allemaal. En het is niet eens vrijdag de 13e.
Heb je je neus niet gebroken Sandra?

Sanne, ben je niet naar stal geweest vanaaf?

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 20:48

LIQUITA schreef:
Sanniiy16 schreef:

Als je echt niet durft, moet je dan wel mee? Misschien is het ook wel goed om meteen weer mee te gaan, anders durf je misschien helemaal nooit meer. Ach gut SUCCES in ieder geval!!!

Dat is ook de reden waarom ze morgen WEER gaan mennen Petra.

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 20:48

LIQUITA schreef:
Sanniiy16 schreef:

Jah ik moet egt mee ik wil t ook wel een klein beetje omdat ik idd dan misschien niet meer durf..
dusss..
Komt wel goed hoop ik
alleen ben ik wel harstikke bang dat het weer gebeurd

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 20:49

meelen schreef:
Nou, gaat lekker allemaal. En het is niet eens vrijdag de 13e.
Heb je je neus niet gebroken Sandra?

Sanne, ben je niet naar stal geweest vanaaf?

ik kom net uit me werk joh

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 20:49

LIQUITA schreef:
JHEEE 2-0 voor AZ.....*Erik gaat uit zijn dak*

Haha, mijn ouders zitten ook te kijken en mijn paps is nogal fan van AZ, dus ik wordt op de hoogte gehouden via SMS (terwijl het me eigenlijk geen bal interesseert!) Fijn dat jij me nu ook al met AZ bestookt Clown

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 20:50

Niet bang zijn waiffie, dan gaat het juist fout.

Zie je aan mij op Bruun, krijg meteen vliegles whahaha Tong uitsteken

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 20:50

dozo schreef:
Tjonge San, is het een pechdag vandaag ofzo?!?
Heel veel sterkte en zwaar naar dat dit nu weer gebeurt is! Kusje

Ik heb vandaag ook een ongeluk(je) gehad op de manege!
Normaal heb ik bruine ogen maar ben bang dat ik morgen in ieder geval 1 blauw oog heb Blauw oog

Ramonda en ik waren aan het rijden in de binnenbak, vlak voor de hoek gooide een meisje zonder eerst te kijken met een zwaai haar witte jas op de bakrand Koe
Ramonda schrok zich het apenzuur en het volgende moment zat mijn gezicht met een harde klap tussen haar oren!
Ik zal jullie de verdere details besparen, en zit nu met een mega dikke neus en blauw oog achter mijn computer!! Huilen

Oeps San...wat erg, wat een pech en wat zal dat pijnlijk zijn.

Nou, ook heel veel sterkte dan maar, en ik hoop voor je dat het een beetje mee gaat vallen.