Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maar dit was ook een driftkikker, die kwam later pas. 
CielitoLindo schreef:Hoe heette die grote schimmel van Levie?
jomaro schreef:Triesv
jij heb een geweldig geheugen help mijn stoffig brein is![]()
Sander en Ria(dacht ik) Verwer hadden ook een paard.
Sander was er trouwens ook een van de kaartclub
Dus raoul, sander en John maar er waren er nog meer.
)

TriesV schreef:Oh wacht, zat daar Bakkertje van der Poel en .....Boot niet bij, weet even niet meer zijn voornaam. Vader van Josje Boot.
TriesV schreef:jomaro schreef:Triesv
jij heb een geweldig geheugen help mijn stoffig brein is![]()
Sander en Ria(dacht ik) Verwer hadden ook een paard.
Sander was er trouwens ook een van de kaartclub
Dus raoul, sander en John maar er waren er nog meer.
Heette het paard niet Corena zoiets. Zo'n (tuiger) vos was dat. Elly (met vriend/man Jits (?)) reed daar ook weleens mee. Zij heeft later met Ton (de kapper) het paard Ouzo gekocht.
Enne ehm, het kaartclubje, even denken, zat René daar niet bij, ik weet dat niet precies meer, misschien dat Roland dat nog weet.
die herinner ik me ook nog wel
CielitoLindo schreef:Ohja! Ton de kapperdie herinner ik me ook nog wel
En die bloedhond kent iemand die nog? Fronske
Charmotte schreef:heeft echt niemand een foto van mickey (kleine zwarte welsh), okidoki (schimmelponytje, welsh?), charmeur?
en weet je wie ik helemaal niet tegen kom tussen de namen; skinny. en wie kent zazou nog en lady sunshine die was ook leuk.
jomaro schreef:DJ_Ro
Jij werkte altijd met Krista en Jaap, denk ik
Inderdaad toen nog jong voor het kaart/zuipclubje.
Clarissa ken je dan denk ik ook nog wel. Die hielp vaak mee op de zondag met uitmesten.
Haha!!
Idd op Zondagmorgen, samen met Debby en Astrid.
[/img] nitouche schreef:Charmotte schreef:heeft echt niemand een foto van mickey (kleine zwarte welsh), okidoki (schimmelponytje, welsh?), charmeur?
en weet je wie ik helemaal niet tegen kom tussen de namen; skinny. en wie kent zazou nog en lady sunshine die was ook leuk.
Ik kan wel aan foto van mickey komen voor je als je wilt
Blueberry schreef:
ik weet Lady Sun Shine nogwel! Die was -in mijn beleving- heel plotseling weg! Iemand enig idee waarheen?
Sweety heb ik mn eerste ponykamp mee gehad, lief paard alleen ze trapte toch wel eens in de stal?
en bij sweety ook een keer een hele pluk, zag er echt niet uit en iemand had een keer een bloedneus op sweety gekregen toen was ze helemaal rood