Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Neehoor Bar, die dag is helemaal voor jou!
! Kom ik wel met de trailer
! Is het ver vanaf Nous dr stal naar het strand?
Citaat:Zeg Anne, ga jij eigenlijk nog wel eens naar school? Lekker op maandagochtend bokken...
*niet vergeten, tis van naam veranderd hè. Straks weet niemand meer waar jullie het nou over hebben
*denkt aan t filmpje van het gevecht met de frikandellen.. en aan zaterdag bij t springen.. Zeg zou dat lachen een typisch Paardoes virus zijn?
Ja hij is ook heel zielig, helemaal alleen; dat wordt tog een poging doen tot koppelen aan Denice danCitaat:Arme Abdel, ik heb toch wel medelijden met m hoor als ie zo alleen is.
) En idd leuk om te zien, en ik vind het ook egt een erg leuk beestje om op te rijden!
Nog maar 8 weekjes! Tjee Nel, is egt snel gegaan (voor mijn gevoel iig)Citaat:En Bar, ik vind dat Nous en Shaar ook eens moeten meeten, kom jij een keer bij mij over t strand rijden?
Maar dat vind ik wel een tof idee, zal ik er bij zijn om dat op de gevoelige plaat vast te leggen (oftwel het keiharde geheugenkaartje van de digi
)
Gwoon even proppen *buik in!* Tja, en anders Nero maar mee in de kofferbak van de Toetoet. Zit niets anders op!
)
En als je toch met Shaar aan het slepen bent, kom je dan ook een keertje samen met Nero rijden bij mij?
wnat ik mag van hellen een pony van de manege zelf pakken :p
(dacht ik)
op je werk... Tjee, nou sterkte! En tuurlijk mag je dan een bokt pauze houden! Is goed voor je; bokken! Net als wetenschappelijk bewezen is, dat stappen vóór een tentamen pérfect werkt! En ik vind dat dat best past. Als zelfs Lucio en Nanda (beide ook best volslank
) op 1,5 plekje in de vrachtwagen passen een half uur lang, moeten die twee haffies dat ook best kunnen! Tis tog maar een klein stukje, die tijd kunnen ze best even overleven zonder te ademhalen!Bianz schreef:Maar Anne!! Wat is dit nou? Ik was toch eerst in de rij foto's maken?? Tss... wat voel ik me nu achter gesteld, biedt je je diensten alweer aan iemand anders aan... wééééh zit hier helemaal zielig te huilen....
Sorry..
en anders; wie t eerst komt met een datum, wie t eerst maalt
)
Egt ik wordt zo melig van de hele dag verslagen tikken
voicenel schreef:Want zij vindt het ook leuk op het strand, als er dan nog iemand is die erop gaat... en anders loopt ze wel los mee over het strand....denk ik.....

Denk je niet Bar? Beetje proppen, moet lukken!
En als t niet goed gaat, doen Thirz en Bar gwoon terplekke een cursus western "koei"-Voice vangen
Staat ook wel spectaculair op de foto's!
! 
Onder het mom van: "ze horen ons toch niet" Helaas, ze wonen al zo'n 7 jaar in nederland
Één ding is zeker; ze hebben centen! (niet geheel onbelangrijk!)

Had aardappelpuree gemaakt, opgeschept en de pan weer terug op het vuur gezet
na een uurtje begonnen we wel wat te ruiken ja. Vlam in de pan! Het enige dat we zagen was een hoopje gruis hopeloos aan de bodem geplakt. Lekker hoor! De hele zooi naar buiten gegooid. Voor de vogels

Heb dezelfde mening
Paardjes zijn ook zeker niet verkeerd! Kims schreef:Nu al bijkpijn trouwens Nel? Voorweeën of bandenpijn? In dat eerste geval zal zo'n verlof je wel goed doen!

Citaat:Ja, die foto ben ik ook tegen gekomen Kim! Vond alleen dat hij daar niet op zn voordeligst uitkwam zo naast die andere twee.
Zo lijkt het of ie vrienden heeft!