manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 17:26

Als je maar niet je kind op 18 maart ter wereld brengt Knipoog

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 18:12

Whaha, Nel perst precies 18 maart die baby eruit Clown Neehoor Bar, die dag is helemaal voor jou!
Maar ik duim voor je Nel, dat je buikpijntjes niet te erg worden. En over 2 weken kan je lekker hele dagen op de bank liggen Knipoog

En Bar, ik vind dat Nous en Shaar ook eens moeten meeten, kom jij een keer bij mij over t strand rijden?

Nou, volgende op het programma is dus 'boeren spotten in Leeuwarden' Haha!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 18:14

Goed plan Lachen! Kom ik wel met de trailer Knipoog! Is het ver vanaf Nous dr stal naar het strand?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 18:15

Cool!! Lachen
Tis ongeveer 1/2 uurtje, toch Anne?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 18:16

Goh, kun je dan onderweg Nero ook niet ff oppikken Bar? Dan proppen we ze samen in de trailer naar het strand! Knipoog
En ik ben vóór boeren spotten in Leeuwarden, wanneer zijn we welkom?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 18:17

Ik heb alleen geen 2 paards trailer tot mn beschikking, alleen de 1,5 paards van Iris, maar daar passen geen 2 brede hafs in...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 18:23

Nou, wanneer gaan we Bar?
Anne speelt voor fotograaf heb ik al geregeld Knipoog

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 18:25

Euhm eerst eens ff kijken hoeveel tijd ik over heb wanneer ik ga afstuderen. Deze week is mn laatste stage week.
Zondag heb ik wedstrijd... dus daar ga ik vanavond even flink voor oefenen!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-07 18:44

Citaat:
Zeg Anne, ga jij eigenlijk nog wel eens naar school? Lekker op maandagochtend bokken...

Tssss!
Dat heet; “even rustig wakker worden, om vervolgens kei- en kei hard de hele dag te blokken!”
Bijna heel de dag dan Schijnheilig

Enne niets mis met LisidIna hoor Tong uitsteken *niet vergeten, tis van naam veranderd hè. Straks weet niemand meer waar jullie het nou over hebben Knipoog

Lachstuip? Jij cis? Daar heb je nooit last van, hoe kom je daar nou ineens bij Tong uitsteken *denkt aan t filmpje van het gevecht met de frikandellen.. en aan zaterdag bij t springen.. Zeg zou dat lachen een typisch Paardoes virus zijn? Clown Haha!

Citaat:
Arme Abdel, ik heb toch wel medelijden met m hoor als ie zo alleen is.
Ja hij is ook heel zielig, helemaal alleen; dat wordt tog een poging doen tot koppelen aan Denice dan Knipoog

Trendy is ook egt een schatje (soms ff niet Clown) En idd leuk om te zien, en ik vind het ook egt een erg leuk beestje om op te rijden! Ja Nog maar 8 weekjes! Tjee Nel, is egt snel gegaan (voor mijn gevoel iig)

Citaat:
En Bar, ik vind dat Nous en Shaar ook eens moeten meeten, kom jij een keer bij mij over t strand rijden?

jaja, Thirz heeft een heel privé strand tot haar beschikking! Knipoog Maar dat vind ik wel een tof idee, zal ik er bij zijn om dat op de gevoelige plaat vast te leggen (oftwel het keiharde geheugenkaartje van de digi Vork )
Whaha, en dat past best Bar! In die vrachtwagen naar Indoor konden Nanda en Lucio ook met zn tweetjes nog op 1,5 plekje Clown Gwoon even proppen *buik in!* Tja, en anders Nero maar mee in de kofferbak van de Toetoet. Zit niets anders op!

Zegge Cis? Heb t nie zo op boeren (tja, heb je met zo'n familie hè) heb je ook nog andere soorten toffe types in de aanbieding?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-07 18:45

*is t jullie trouwens ook opgevallen dat we best een pittig tempo te pakken hebben? Schijnheilig
Hallooow, ik moest zelfs vanaf vanmorgen egt een héle hoop bijlezen!

(verder niet erg hoor, houdt je van de straat hè Vork )

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 19:36

Nou dan zal ik meteen nog eens een beetje bijwerken aan de snelle tempo! Zit nu op m'n werk omdat ik vanavond nog een hele hoop moet regelen op de computer, maar moet zo nu en dan toch ff een boktpauze houden, tis zooo saai!
Jammer hoor Bar dat Nero niet mee kan in de trailer. Kunnen we niet stapelen of allebei even de buik in laten houden?
Maar Anne!! Wat is dit nou? Ik was toch eerst in de rij foto's maken?? Tss... wat voel ik me nu achter gesteld, biedt je je diensten alweer aan iemand anders aan... wééééh zit hier helemaal zielig te huilen.... Haha!
Ow en Bar, tijd om leuke dingen te doen zoals lekker over het strand scheuren heb je tijdens je afstuderen zeker hoor Knipoog En als je toch met Shaar aan het slepen bent, kom je dan ook een keertje samen met Nero rijden bij mij?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 19:52

Tjonge wat zijn jullie weer snel!
Niet op 18 maart bevallen?... ik hoop eigenlijk dat het er dan al uit is!
Er zijn al meer mensen geweest met eisen, ik mag niet op 3 maart bevallen en niet op 10 maart, maar ja 10 maart ben ik uitgerekent, dus we zien het wel!

He bar, kan voice nog mee aan de trekhaak, als jullie gaan meten?
Want zij vindt het ook leuk op het strand, als er dan nog iemand is die erop gaat... en anders loopt ze wel los mee over het strand....denk ik.....

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 20:17

hejjj nel ikke niet Tong uitsteken wnat ik mag van hellen een pony van de manege zelf pakken :p

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 20:20

heb nog niet alles gelezen, maar die foto is toch niet van "bolletje"???

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-07 21:48

Niet? bij mijn weten is dat tog egt Bolletje. Of iig heet dat persoontje; wout-jan Clown (dacht ik)

Ah Bianz Ach gut op je werk... Tjee, nou sterkte! En tuurlijk mag je dan een bokt pauze houden! Is goed voor je; bokken! Net als wetenschappelijk bewezen is, dat stappen vóór een tentamen pérfect werkt! En ik vind dat dat best past. Als zelfs Lucio en Nanda (beide ook best volslank Schijnheilig ) op 1,5 plekje in de vrachtwagen passen een half uur lang, moeten die twee haffies dat ook best kunnen! Tis tog maar een klein stukje, die tijd kunnen ze best even overleven zonder te ademhalen!
Bianz schreef:
Maar Anne!! Wat is dit nou? Ik was toch eerst in de rij foto's maken?? Tss... wat voel ik me nu achter gesteld, biedt je je diensten alweer aan iemand anders aan... wééééh zit hier helemaal zielig te huilen....

Ach gut Sorry..
Tja Bianz, je bent nou eenmaal niet de enige die gebruik wil maken van mijn diensten. Maar je komt zeker aan de beurt hoor! (tegen een kleine vergoeding kan ik je garanderen dat je als eerste mag Schijnheilig en anders; wie t eerst komt met een datum, wie t eerst maalt Vork )
Hihi Clown Egt ik wordt zo melig van de hele dag verslagen tikken Bloos

voicenel schreef:
Want zij vindt het ook leuk op het strand, als er dan nog iemand is die erop gaat... en anders loopt ze wel los mee over het strand....denk ik.....

Denk je.. Hoop je Clown
Nou ik denk dat Voice best nog boven op Shaar en Nero kan liggen in de trailer Ja Denk je niet Bar? Beetje proppen, moet lukken!
En ik als fotograaf kan best ook een oogje in t zeil houden op de loslopende Voice hoor Ja En als t niet goed gaat, doen Thirz en Bar gwoon terplekke een cursus western "koei"-Voice vangen Knipoog Staat ook wel spectaculair op de foto's!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 21:57

Tjsa... jammer genoeg heb ik geen vrachtwagentje, dan zou alles makkelijk te regelen zijn!
Stapelen zal wel passen, maar of de trailer het houdt, dat is maar de vraag Knipoog!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 22:02

Pfoe! moest een hele hoop bijlezen!

Arme, arme Abdel, niemand die hem wil! Wes niet gerust hoor dames, HIJ WOONT IN NEDERLAND dus jullie hoeven niet te verhuizen naar Egypte! Hij heeft een een leuke website met lieve fotootjes *klik*

Afbeelding

Gelukkig hadden we het niet uitgebreid over hem toen zijn ouders naast ons liepen Clown Onder het mom van: "ze horen ons toch niet" Helaas, ze wonen al zo'n 7 jaar in nederland Clown Één ding is zeker; ze hebben centen! (niet geheel onbelangrijk!)

18 maart de baby eruit als je 10 maart uitgerekend bent? Grote kans! Ik wil jullie niet ontmoedigen hoor, maar de meeste kids komen 6-8 dagen te laat druit (ze vinden het veel te lekker daarbinnen!) Of de moeders het daar altijd mee eens zijn.... Ach, bandenpijn, voorweeën, het hoort er allemaal bij Clown
Nu al bijkpijn trouwens Nel? Voorweeën of bandenpijn? In dat eerste geval zal zo'n verlof je wel goed doen!

Lusidu(i?)na? wasda? Clown

Vanaf Nous is het ongeveer 20 minuten naar het strand. Het eerste stuk kan je alleen maar stappen, maar daarna zijn het allemaal ruiterpaden. 20 Minuten moet dan zeker lukken! en dan ben je bij de opgang in dishoek.

Ben trouwens echt oerstom geweest Bloos! Had aardappelpuree gemaakt, opgeschept en de pan weer terug op het vuur gezet Clown na een uurtje begonnen we wel wat te ruiken ja. Vlam in de pan! Het enige dat we zagen was een hoopje gruis hopeloos aan de bodem geplakt. Lekker hoor! De hele zooi naar buiten gegooid. Voor de vogels Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-07 22:23

Ja, die foto ben ik ook tegen gekomen Kim! Vond alleen dat hij daar niet op zn voordeligst uitkwam zo naast die andere twee. En aangezien ik bezig was met een koppel poging Schijnheilig
Voordeeltje; hij heeft vast nog wel familie in Egypte, kan je wel lekkr mee op vakantie Haha!
Helaas,... hij is nét nie mn type Clown

Lisidina is de nieuwe versie van Lisiduna; een manege op Schouwen waar je in een groep, onder begeleiding strandritten op paardjes kan maken Haha!

Uhm juist; heeeel goed Kim! Vork

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 22:24

Wij gaan misschien in de meivakantie naar Egypte op vakantie Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-07 22:27

OEH! gaaf Bar!

Misschien is Abdel dan ook wel nét in Egypte! Tja, maarja.. jij was al bezet hè, dus jij mag alleen Kijken, Kijken, Kijken Clown

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 22:28

Ik vind m niet zo.... sorry Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-07 22:30

Whaha, niet? Hoe kan dat nou Clown

*Op zn paard, mét cap op zn hoofd was t beeld ook net ff anders dan nu hoor. Maar ik kan snappen dat je hem niet zo vindt Tong uitsteken Heb dezelfde mening Clown

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 22:31

Haha jullie zaten gewoon te kwijlen naar dat paard, niet naar hem Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-07 22:38

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 22:52

Kims schreef:
Nu al bijkpijn trouwens Nel? Voorweeën of bandenpijn? In dat eerste geval zal zo'n verlof je wel goed doen!

Bedoelde dus harde buiken Clown

Citaat:
Ja, die foto ben ik ook tegen gekomen Kim! Vond alleen dat hij daar niet op zn voordeligst uitkwam zo naast die andere twee.

Niet? ik vond m daar wel een lekker ding Vork Zo lijkt het of ie vrienden heeft!