Zal hier ook eens binnenvallen: Ik ga de eerste week begeleiden . Heb het net met Jose besproken, dus komt helemaal goed. Nou kwam mams alleen net binnenvallen, of mijn school dan wel was afgelopen! Dus dat moet ik morgen nog maar even controleren . Nog iemand die dan gaat?
'k hoop het... meneer heeft gister een stuk uit z'n lip gebeten, ongeveer waar m'n trens ligt. Dus ik heb vandaag al het dikste van het dikste erin gegooit, morgen maar op trensje rijden, vrijdag stang en trens proberen, lukt dat niet, dan wordt het op trensje starten ben ik bang
Ja vandaag met dat dikke bit en een slofje eraan gereden, het is er niet echt erger op geworden (je had z'n bek moeten zien, helemaal vol gesmeerd met vaseline en tandpasta ) dus ik rij hem morgen even zonder slofje om te kijken hoe hij op dat dikke bit te rijden is. Als het er goed uitziet gooi er vrijdag de stang en trens er wel weer in, hopelijk gaat dat goed
Een stuk uit z'n lip gebeten..dat doet vast pijn, maar heelt gelukkig vaak wel snel. Zaterdag 1e wedstrijd met Roco?? Succes! Oja, als je een week doorgegeven hebt dan ga je toch ook die week, waarom zou dat niet kunnen??? Jet en jorijn hebben hun weken ook al doorgegeven, houd de site van nanda een beetje in de gaten Kom van de zomer vast wel een keer (of wat) langs!!! Zo en nu ga ik bezig met m'n scriptie af ronden!!!!!