Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 22:33

spettertjuh schreef:
Wat een heerlijk nieuws, vonden ze het beter om hem toch nog een weekje langer te houden?? Moet je straks echt je bodyprotector aan bij chef?????

Louise reed hem nooit zonder volgens mij......

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 22:39

Georgy schreef:
Voor diegene die het nog niet weten, ik ben vandaag in Lienden geweest met George, maar helaas is het nog niet duidelijk wat hij nou precies heeft.
Er was wat te zien op de scan (beide voorbenen, links meer dan rechts) maar dat was niet zo heftig dat hij daar zo kreupel van moet lopen. Hij moest blijven in Lienden en morgen gaan ze verder met het onderzoek, wat nou de oorzaak kan zijn. Morgen hoor ik wat het nou kan wezen, maar het herstel zal wel lang gaan duren. Wordt vervolgd.

Jee Chris, wat vervelend joh! Je bent ook al een tijdje met George aan het kwakkelen. Ik zal voor je duimen meid! :(:)
Laatst bijgewerkt door Serada op 31-01-12 22:40, in het totaal 1 keer bewerkt

spettertjuh

Re: Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 22:39

Owwww, dat weet ik dus niet...........

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 22:41

spettertjuh schreef:
Heb echt zoveel zin in ons weekendje weg, de aanlokkelijke temperaturen van de maand mei,

Nou hier nog eentje hoor. Ik heb er echt veel zin in! :D

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 22:42

Wendeltje schreef:
Oeh Es, knappe man. Zullen we dan volgend jaar samen een babypaardje erin laten stoppen?? Vinden de aanstaande mama's dan vast gezellig :')

Oeii, laat pappa Imre het maar niet horen... O:)

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 22:43

Twinklebel schreef:
CharlyBrown schreef:
Owja, chef komt 11 feb trouwens weer terug! Hij blijft 1 week extra om extra sterk te worden! Kan niet wachten totdat hij weer terug is, hoewel ik wel opzie tegen het opbouwen onder het zadel, dat gaat reuze spannend worden... De bodyprotector kan weet uit de mottenballen!

Wat goed Louise! En inderdaad bodyprotector, cap en parachute erbij, en de eerste paar keren misschien iemand die hem aan de longe houdt? Als je hulp nodig hebt roep je maar!

Hier nog eentje. Je geeft maar een gil... ;)

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 23:17

Komt goed, Louise! Als we nou aan je benen gaan hangen kan je er niet af vallen....

Wat een pech met knappe George....beterschap voor hem, Christel!

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 23:20

Ha! Dat is fijn om te horen, ik denk dat ik eerst eens zelf kijken hoe hij voelt.. Maar ik hou jullie aanbieding zeker in gedachte!! :D ik moet tegen die tijd maar eens kijken hoe chef zijn pet staat..

Karin, ik heb chef tijden met bodyprotector gereden, dat paard kan bokken! Dat wil je niet weten! Haha... De laatste tijd reed ik wel zonder... Maar nu gaat ie echt weer aan hoor!

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 23:40

Hahaha, goeie Jet!!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 23:53

Jaja, Chefke kan heul goed bokken! En Louise, je gaat er NIET even leuk zadelloos ophangen en je arm breken!!! We doen hem gewoon aan de lijn en jij gaat ingepakt als een Michellinvrouwtje erop!

Georgy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 16:41

nou, nou net de veearts gesproken, maar helaas is George een moeilijk geval om te beoordelen
:?
's ochtends was hij erg druk en was het moeilijk te beoordelen, en vanmiddag was het beter, maar toen zag hij dat hij aan allebei zijn achterbenen gevoelig was, dus aan alle 4 zijn benen is hij gevoelig. Morgen gaan ze weer kijken, mochten ze het niet vinden moet hij langer blijven |(

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 17:09

heh.. sh*t Chris, dat schiet niet op.. Kan me voorstellen dat je nu wel wil weten waar je aan toe bent!

Ik blijf voor jullie duimen!

Georgy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 17:16

Thanx
Ben er ook een beetje klaar mee dat je niet weet wat hij heb en dat hij op alle 4 zijn benen zo gevoelig is, links meer dan rechts, maar daar kan hij niet zo kreupel van gaan lopen.
Ik hoop dat ze morgen wat vinden, ben een beetje klaar mee met het gestress.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 21:17

Chris heel veel sterkte morgen en hopelijk heb je morgen duidelijkheid want die onzekerheid en dat getob is niks.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 21:27

Wat was het enorm koud op stal. Vera heeft weer even voor nanny gespeeld met Esmee, maar na 15 min. in de ijswind vonden we het wel mooi geweest......Esmeetje heeft zich, op een paar gilletjes na, keurig gedragen.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 21:51

Wat balen Chris, dat je nog steeds niet meer weet.....die onzekerheid is slopend!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 21:57

Ik heb vandaag Hans van het paardenrusthuis gebeld hoe Vien het doet, in de wei in de groep gaat prima, in de loopstal s'nachts is nog geen succes, loopt ze nog iets te vaak te meppen. Dus voorlopig krijgt ze s'nachts nog haar eigen hokkie en van het voorjaar als de ondergrond weer wat beter is verplaatst die haar naar de wat dominantere groep, waar ze wat meer weerwoord krijgt als ze zich misdraagt. Waar ze nu in staat is ook de kneuzengroep, die laten zich wat te makkelijk meppen.....
Maar Hans zag in elk geval geen problemen, het is een paard met pit zei die, daar houd ik wel van :D .

Georgy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 21:57

Dat kun je wel zeggen, ben benieuwd of ze morgen meer weten en of ik hem kan halen of dat hij daar langer moet blijven, ze vinden het ook een raadsel.
Gelukkig heeft hij het naar zijn zin, eet goed en staat er niet ongelukkig bij, heeft zat praatjes als hij moet lopen die kleine uitslover

Georgy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 21:59

Fieke, wat fijn dat het goed gaat met Vienna

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 22:00

Hebben ze wel al scans/fotos gemaakt Chris?

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 22:03

Georgy schreef:
Dat kun je wel zeggen, ben benieuwd of ze morgen meer weten en of ik hem kan halen of dat hij daar langer moet blijven, ze vinden het ook een raadsel.
Gelukkig heeft hij het naar zijn zin, eet goed en staat er niet ongelukkig bij, heeft zat praatjes als hij moet lopen die kleine uitslover

Waarschijnlijk is die blij eens iets anders te zien dan zijn box op stal, een beetje afwisseling!

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 22:28

Arme Georgy, hopelijk is snel bekend wat er mis is met hem!

En Fieke, weer fijn nieuws over Vientje. Lekker zeg!

Daily gaat ook nog hardstikke goed, ze heeft praatjes voor 3. Alleen maar goed na alle ellende met d'r :)

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 22:54

Fijn Fieke, dat je pittige tantetje wordt gewaardeerd. hans kan nog lang van haar genieten, ze zal wel één van de jongsten zijn daar!

chris, voor Georgie duimen kost geen moeite, hoor!

Georgy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 23:05

gisteren hebben ze scans van zijn voorbenen gemaakt. Je zag iets op de tussenpees, links meer dan rechts, maar daar mag hij niet zo kreupel van lopen omdat het minimaal is.
Vanochtend hebben ze weer buigproeven gedaan maar helaas was meneer te fris om goed te kunnen zien aan welk been hij kreupel is, hij is gevoelig aan alle 4 zijn benen, links voor en achter gevoeliger dan rechts en 's middags kwam eruit dat hij achter slechter liep dan voor, dus het is een groot raadsel wat het nou precies is.
Mocht ik morgen meer weten komt er een gevolg.

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 23:29

Waarschijnlijk kom ik zaterdag of dinsdag weer met mijn camera naar stal. Als je model wil staan stuur me dan even pbtje met dag en tijd dat je er (ongeveer) denkt te zijn. Ik heb per paard ongeveer 1,5 à 2 uur nodig.