spettertjuh schreef:Wat een heerlijk nieuws, vonden ze het beter om hem toch nog een weekje langer te houden?? Moet je straks echt je bodyprotector aan bij chef?????
Louise reed hem nooit zonder volgens mij......
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Georgy schreef:Voor diegene die het nog niet weten, ik ben vandaag in Lienden geweest met George, maar helaas is het nog niet duidelijk wat hij nou precies heeft.
Er was wat te zien op de scan (beide voorbenen, links meer dan rechts) maar dat was niet zo heftig dat hij daar zo kreupel van moet lopen. Hij moest blijven in Lienden en morgen gaan ze verder met het onderzoek, wat nou de oorzaak kan zijn. Morgen hoor ik wat het nou kan wezen, maar het herstel zal wel lang gaan duren. Wordt vervolgd.
Twinklebel schreef:CharlyBrown schreef:Owja, chef komt 11 feb trouwens weer terug! Hij blijft 1 week extra om extra sterk te worden! Kan niet wachten totdat hij weer terug is, hoewel ik wel opzie tegen het opbouwen onder het zadel, dat gaat reuze spannend worden... De bodyprotector kan weet uit de mottenballen!
Wat goed Louise! En inderdaad bodyprotector, cap en parachute erbij, en de eerste paar keren misschien iemand die hem aan de longe houdt? Als je hulp nodig hebt roep je maar!
ik moet tegen die tijd maar eens kijken hoe chef zijn pet staat..
. Georgy schreef:Dat kun je wel zeggen, ben benieuwd of ze morgen meer weten en of ik hem kan halen of dat hij daar langer moet blijven, ze vinden het ook een raadsel.
Gelukkig heeft hij het naar zijn zin, eet goed en staat er niet ongelukkig bij, heeft zat praatjes als hij moet lopen die kleine uitslover