Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
! Ik had er alle vertrouwen in!!
Dacht echt dat ze keihard zouden verliezen maar gelukkig kwamen ze terug in de tweede helft
zat echt op het puntje van me stoel!
hele buurt bij mekaar geschreeuwd
Kirsten_S schreef:wanneer smelt een mens eigenlijk?? Het is hier in de tuin, innnnn de schaduw al 40 graden...
Ahtnamas schreef:Ik heb alleen de saais helft gezien. Vandaag tot 15.00 gewerkt. Het was niet normaal zo heet, we hebben geen airco maar volgens mij is het wettelijk niet eens toegestaan om in met die temp te werken. Heb nu ook koppijn. Maar na was dus op bed voetbal gaan kijken en vlak voor de rust ben ik in slaap gevallen en 10 min voor einde wedstrijd weer wakker geworden. Heb wel weddenschap verloren twijfelde tusse 2-1 voor nl, maar had niet verwacht dat ze zouden winnen dus toen had ik 1-2 gezegd.
.
) Sabinee__ schreef:Ahtnamas schreef:Ik heb alleen de saais helft gezien. Vandaag tot 15.00 gewerkt. Het was niet normaal zo heet, we hebben geen airco maar volgens mij is het wettelijk niet eens toegestaan om in met die temp te werken. Heb nu ook koppijn. Maar na was dus op bed voetbal gaan kijken en vlak voor de rust ben ik in slaap gevallen en 10 min voor einde wedstrijd weer wakker geworden. Heb wel weddenschap verloren twijfelde tusse 2-1 voor nl, maar had niet verwacht dat ze zouden winnen dus toen had ik 1-2 gezegd.
Dat zou nogal moeilijk gaan .. Politie, Ambulance, Zorg die er allemaal mee uitscheiden omdat het warm is.
Ik ben gister ook met mn werk naar de dierentuin geweest .. Verschrikkelijk warm ..