ik heb mijn webcam toch niet aan staan, weet zelf wel dat ik afmoetvallen,. alleen mijn lijf doet het nog niet.
winnitou schreef:ik heb mijn webcam toch niet aan staan, weet zelf wel dat ik afmoetvallen,. alleen mijn lijf doet het nog niet.Ik heb niet eens een webcam...en toch zien ze me.
zooplus: dierbenodigdheden......denken ze nou echt dat ik op een bot ga bijten om niet het pondje door mijn mondje te stoppenof moeten we aan de worteltjes zoals de konijnen (zit wel wat in..... ja een hoop caroteen)
nu weer beoordeel paardenvoer: ja daar wordt je ook niet dik van denk ik, maar sorry mag toch ook nog wel lekker zijn
heb hier al 1 1/2 of 2 1/2 week een grote doos met merci chocolade liggen, en nog steeds zit ie dicht, goed he
winnitou schreef:heb hier al 1 1/2 of 2 1/2 week een grote doos met merci chocolade liggen, en nog steeds zit ie dicht, goed heJaaah zeker
LIQUITA schreef:of een eiwitrijk dieet.YEAH....alleen maar schuimpjes eten!!!!met lekkere eierpannenkoeken, eiercake, scramble eggs, soufflee
winnitou schreef:LIQUITA schreef:of een eiwitrijk dieet.YEAH....alleen maar schuimpjes eten!!!!met lekkere eierpannenkoeken, eiercake, scramble eggs, souffleeGaat lukken!!!
LIQUITA schreef:of een eiwitrijk dieet.YEAH....alleen maar schuimpjes eten!!!!LIQUITA schreef:winnitou schreef:met lekkere eierpannenkoeken, eiercake, scramble eggs, souffleeGaat lukken!!!in het biscuitdeeg voor de marsepein taart gaan ook heel veel eieren dus dat mag ook
winnitou schreef:LIQUITA schreef:Whahaha Stal XL....wat moet ik daar nou weer van denken is voor grote paardendenk ik..... toch of zou het voor de ruiters zijn