ben half 1 al weer uit,
dus moet toch nog wel effies ! (heb nu al geen zin meer
)vanmiddag lekker met Kay and lay Naar buiten ihih heb er zin in
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)

, blij dat de organen wel goed zijn! En duimen dat die andere test er net zo positief uitkomt! Sterkte! Mallow schreef:Nou het was gister een dagje wel he, met de paardjes. Hebben allemaal de zomer in de kop
Wanadoo die springpaard wordt, spetter en cloof die zich doodschrikken omdat er in de paddock bij biz etc er eentje een hoef verzette.......
En met cloof zit ik ook even met de handen in t haar... Die blijft maar omhoog komen, die vind het leven 1 groot feest.
Alleen als ik echt echt heel boos wordt weet ze opeens perfect hoe alles moet. Gister stond ze weer op dr achterbenen recht tegenover me, en begon zelfs met dr voorbenen te maaien. Het is gelukkig echt geen kwade bedoeling van dr, meer gewoon joligheid.. Maar levensgevaarlijk.... Vreemd pferd
Noam & chantal, nog gefeliciteerd met de behaalde resultaten

Mallow schreef:Thanks jongens! Ik heb miranda een smsje gestuurd, of ze me wil helpen... En de volgende keer ga ik met hengstenketting en zweepje naar buiten. Het is uit met de pret, ik ben er helemaal geen voorstander van dat harde aanpakken, maar ik zal nu wel moeten.... Anders heb ik dalijk helemaal geen handelbaar paard meer

Mallow schreef:Thanks jongens! Ik heb miranda een smsje gestuurd, of ze me wil helpen... En de volgende keer ga ik met hengstenketting en zweepje naar buiten. Het is uit met de pret, ik ben er helemaal geen voorstander van dat harde aanpakken, maar ik zal nu wel moeten.... Anders heb ik dalijk helemaal geen handelbaar paard meer