Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
aatjuh12 schreef:Ah, arme collega'shihi ik ben een wraakactie tegen mijn nieuwe collega's begonnenik heb boterhammen met verse makreel bij me.. dus stink een uur in de wind.. aleen ruik het ik niet meer.. en hunnie lekker wel
aatjuh12 schreef:haha nog meer mensen voor mannodaar zullen milena en lisa wel blij mee zijn
ik wil denk ik maar gewoon weer op wizzard
hih
jaaaaaa steef
alleen.. zorro en adios rijden eigenlijk al mee.. dus wordt het misschien mexx of thalita
DJoysDesignz schreef:Bij Sanne ging het wel.. Maar misschien is ze steeds sterker geworden ofzoaatjuh12 schreef:weet ik niet precies? ik dacht eigenlijk tracymaar afgelopen zondag was iss mexx..
Kwam omdat Tracy niet had gelopen en zonder bit rijd... toen zei Len ze is niet te rijden zo.
aatjuh12 schreef:Ik krijg nu wel zin om te rijden! Hoop dat er plek is! Jullie rijden toch 8-9?ik wil op zich ook wel een x op kelvin.. maar liever niet als het nog zo koud is
haha dan is het helemaal racen
Fe_m_ke schreef:We bespreken een proefwerk, maar ik heb een 6.4 dus vind het wel goedSteef, let jij eens op
aatjuh12 schreef:Ik sta reserve. Waarom doe je niet gewoon Yorick als 2e keus?haha oowhjah! die zit natuurlijk nog steeds op school
wie doen er de 23ste mee? ik daaaacht.. misschien kunnen we dan wel met zijn alle een hapje eten??
PS: ik heb nog een tweede keus nodighaha weet alleen niet welk paardje.. iemand een idee?