Annie_ schreef:Wat had je voor de rest dan nog meer gehaald ?Janie
Ehmmm,
Wis: 5.4
Eco: 5.5
Gs: ?? Vorig jaar: 6.2
Ned : ?? Vorig jaar: 6.8
Frans: 6.0
Duits: 7.3
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Nou ik vond het
Kreeg ik een bericht van Wim:
Melanie_B schreef:Remco is gisteren eerste geworden in de Z!
En judith 1e![]()
En 2de in de 1.35 (internationaal)
Pff.. gisteren kreeg ik de schrik van me leven!
Dacht dat me pony was verkocht..
Ik was op stal wezen rijden, en er waren klanten. Ben ik
klaar met het rijden, komt de broer van de eigenaar van
stal naar me toe.. en vroeg aan mij hoe oud die was
en wat die al heeft gelopen. Waarop ik antwoord 6, en een
keer een B parcoursje. Wonderboy was te groen voor dat
meisje, maar dat meisje wou hem wel graag proberen zei
die, alleen was die dan net even te groen voor haar. Ze
was wel erg geintresseerd in 'm.
Dus ik een sms gestuurd naar Erna en Wim (haar man) dat
er wel geintresseerde waren.. Krijg ik later een berichtje terug
van Wim: De klanten staan hier nu bij indoor, heb er even
mee gepraat en heb wb toch verkocht. Kon goed geld krijgen,
sorry.Eerst dacht ik dat het een grapje was. Belt me moeder me later op, ''Gaat het??'' nou toen
hield k het niet meer..![]()
Zeiden ze dus dat het een grapje was..Nou ik vond het
echt geeen leuk grapje..Kreeg ik een bericht van Wim:
Geintje, gemeen van mij he? Wonderboy gaat niet weg, ik geniet veel te veel van jullie samen, hij blijft gewoon bij jou.![]()
Maar man wat schrok ik!!!
!
been ook echt vet blij !!

Jezus, we zitten in de 3e, niet in de 6e
Hij maakt dingen echt veel moeilijker dan ze in het boek staan..
Ik heb ook wel een P.O gemaakt die denk ik wel een 7 waard is.. Dusja, ik ga gewoon proberen om een 7 te halen voor die toets, dan sta ik misschien een 4 of 5
Als ik dit soort cijfers blijf scoren ga ik dit jaar niet eens redden, en eigenlijk is dat niet echt mijn doel
Astor schreef:Goede avond
Ik heb eindelijk een eigen burberry dekjeBen er echt blij mee en ga hem snel bij Ayla gebruiken!
Claudia, Leef jij ook nog haha! Maar ik reed dinsdag niet omdat ik stage had en nog wat andere dingen.
Dus ik ga dan in plaats van deze week volgende week rijden en dan ook gewoon die week erna. Hoezo?
Melanie, Leuke foto's van jou en WonderboyWat goed dat de stal in de prijzen is gevallen zeg! Goed van ze!
Jane, Hoe was het bij de draverstal? Nog mooie foto's kunnen maken? Ben erg benieuwd naar het resultaat!
Noortje, Leuk dat je weer lekker op je mannetje hebt gereden! En dat het zo fijn ging!!
Gaaf dat je ook nog met Judith het bos ingeweest bent om lekker te crossen!!
Sabine, Okee okee! Volgens mij is Bomba er al niet meer en ik was er jammer genoeg niet in de vakantie..
Iris, Jeetje wat erg zeg... Nou daar leer je inderdaad wel van zeg... Ben nu stiekum wel benieuwd naar de foto...
Maar denk dat je wel even ervan schrok of niet? Nu mag je overal op gaan letten denk ik
Manon, Lief filmpje van Dotje! En wat goed zeg dat hij zo op het blok kan staan.
En echt super leuk dat je andere trucjes aan het leren bent aan heb. Is het niet onwijs moeilijk?
Ik zou het met Ayla eigenlijk ook wel willen doen. Maar wete neit waar ik moet beginnen