Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
winnitou schreef:en dat klopt ook nog, we gaan gewoon weer invoeren dat je bij het openen van iedere nieuwe pagina een reep hebt gewonnen. En als jullie niet mee willen doen dan hebben jullie gewoon pech en eet ik ze allemaal zelf op.
. LIQUITA schreef:Yeah...vanmorgen weer lekker in het bos gereden. We hebben weer houtsnippers in de binnenbak. Die ging Grardus natuurlijk strooien op het moment dat ik net een klein half uurtje op m'n paard zat. Ik had eigenlijk nog geen zin om af te stappen, dus heb ik gewoon door gereden. First maakte er niks van. Daarna nog even een klein drafje en galopje in de onderdijk gemaakt. Wat ben ik toch Happy met mijn knollie.
_sandra schreef:kreeg net een smsje van linde. ze hebben hout snippers in de binnen bak gestrooit. paardjese schrokken zich wild! willie heeft zijn hoofd flink open gehaald. gelukkig is inge op manege, die ging hem ff los zetten , en hoofdje verzorgen! arme willie. hij was echt helemaal gestresst van al die herrie in de bak. spatte flink tegen hun stallen aan. gipsy was ook aan het stuiteren, maar die heeft niks hoor! alleen doses spanning!
. LIQUITA schreef:_sandra schreef:kreeg net een smsje van linde. ze hebben hout snippers in de binnen bak gestrooit. paardjese schrokken zich wild! willie heeft zijn hoofd flink open gehaald. gelukkig is inge op manege, die ging hem ff los zetten , en hoofdje verzorgen! arme willie. hij was echt helemaal gestresst van al die herrie in de bak. spatte flink tegen hun stallen aan. gipsy was ook aan het stuiteren, maar die heeft niks hoor! alleen doses spanning!
Ojee...daar heb ik helemaal niks van gemerkt. Had er ook niks van gehorod, had Inge nog wel even gesproken over mijn korte buitenrit. Arme Willie.
_sandra schreef:LIQUITA schreef:Yeah...vanmorgen weer lekker in het bos gereden. We hebben weer houtsnippers in de binnenbak. Die ging Grardus natuurlijk strooien op het moment dat ik net een klein half uurtje op m'n paard zat. Ik had eigenlijk nog geen zin om af te stappen, dus heb ik gewoon door gereden. First maakte er niks van. Daarna nog even een klein drafje en galopje in de onderdijk gemaakt. Wat ben ik toch Happy met mijn knollie.
hij dacht natuurlijk dat ie weer in het bos was hahahaha!!!!