De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Re: De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 21:42

zo ik vind dat ik nu een reep heb verdiend

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 21:43

en dat klopt ook nog, we gaan gewoon weer invoeren dat je bij het openen van iedere nieuwe pagina een reep hebt gewonnen. En als jullie niet mee willen doen dan hebben jullie gewoon pech en eet ik ze allemaal zelf op.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 21:43

MMmmmmmmmmmm deze smaakt wel erg lekker, heb ik lang op moeten wachten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 21:44

kom op Meelen je kunt hier weer wat lekkers scoren

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 06:10

winnitou schreef:
en dat klopt ook nog, we gaan gewoon weer invoeren dat je bij het openen van iedere nieuwe pagina een reep hebt gewonnen. En als jullie niet mee willen doen dan hebben jullie gewoon pech en eet ik ze allemaal zelf op.

_O- :~

MiltonB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 07:21

ATE schreef:
ik wil best nog wel eens kijken voor een derde kamp maar niet in me eentje ga eens beetje polsen op de manege

misschien een briefje ophangen of er voldoende animo voor is??

ik ga niet 3 keer hoor, zou wel willen maar dat trekt mijn portomonee niet, wil ook nog op zomer vakantie.

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 11:02

winnitou schreef:

Eet je niet te veel. Pas je niet meer in je broeken..... Zie je morgen.......

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 12:50

hallo bokkertjes!!! ben net trerug van een hot stone massage behandeling. HEERLIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! was echt bijna helemaal in slaap. zo ontspannend! ga ik echt vaker doen!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-09 12:51

Yeah...vanmorgen weer lekker in het bos gereden. We hebben weer houtsnippers in de binnenbak. Die ging Grardus natuurlijk strooien op het moment dat ik net een klein half uurtje op m'n paard zat. Ik had eigenlijk nog geen zin om af te stappen, dus heb ik gewoon door gereden. First maakte er niks van. Daarna nog even een klein drafje en galopje in de onderdijk gemaakt. Wat ben ik toch Happy met mijn knollie *\o/* .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-09 12:52

_sandra schreef:
hallo bokkertjes!!! ben net trerug van een hot stone massage behandeling. HEERLIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! was echt bijna helemaal in slaap. zo ontspannend! ga ik echt vaker doen!

Heej hallo :wave: Fijn dat het lekker was :j .

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 12:53

kreeg net een smsje van linde. ze hebben hout snippers in de binnen bak gestrooit. paardjese schrokken zich wild! willie heeft zijn hoofd flink open gehaald. gelukkig is inge op manege, die ging hem ff los zetten , en hoofdje verzorgen! arme willie. hij was echt helemaal gestresst van al die herrie in de bak. spatte flink tegen hun stallen aan. gipsy was ook aan het stuiteren, maar die heeft niks hoor! alleen doses spanning!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 12:53

LIQUITA schreef:
Yeah...vanmorgen weer lekker in het bos gereden. We hebben weer houtsnippers in de binnenbak. Die ging Grardus natuurlijk strooien op het moment dat ik net een klein half uurtje op m'n paard zat. Ik had eigenlijk nog geen zin om af te stappen, dus heb ik gewoon door gereden. First maakte er niks van. Daarna nog even een klein drafje en galopje in de onderdijk gemaakt. Wat ben ik toch Happy met mijn knollie *\o/* .

hij dacht natuurlijk dat ie weer in het bos was hahahaha!!!!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 12:54

LIQUITA schreef:
_sandra schreef:

Heej hallo :wave: Fijn dat het lekker was :j .

echt een aanrader!!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-09 12:55

_sandra schreef:
kreeg net een smsje van linde. ze hebben hout snippers in de binnen bak gestrooit. paardjese schrokken zich wild! willie heeft zijn hoofd flink open gehaald. gelukkig is inge op manege, die ging hem ff los zetten , en hoofdje verzorgen! arme willie. hij was echt helemaal gestresst van al die herrie in de bak. spatte flink tegen hun stallen aan. gipsy was ook aan het stuiteren, maar die heeft niks hoor! alleen doses spanning!

Ojee...daar heb ik helemaal niks van gemerkt. Had er ook niks van gehorod, had Inge nog wel even gesproken over mijn korte buitenrit. Arme Willie :(:) .

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 12:55

ga nu mijn salonnetje in, mijn haar moet nodig geverfd worden, ziet er niet uit die uitgroei!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 12:56

LIQUITA schreef:
_sandra schreef:

Ojee...daar heb ik helemaal niks van gemerkt. Had er ook niks van gehorod, had Inge nog wel even gesproken over mijn korte buitenrit. Arme Willie :(:) .

heb haar nu net pas gebeld, ze wist ook nergens van. linde stond bij nicole, en die zag het!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 12:57

net ook nog ff mooie laarzen gekocht bij graas. ik heb voor hakken gekozen. durf ik nooit omdat ik al zo lang ben. maar vind het zo mooi, nu maar eens de knoop door gehakt. ben nou eenmaal lang. niet van die stiletto hakken hoor hahahaha

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-09 12:58

_sandra schreef:
LIQUITA schreef:

hij dacht natuurlijk dat ie weer in het bos was hahahaha!!!!

Ja...en tijd om even behoorlijk af te stappen hadden we niet. Voor we het wisten stond er een trekker met mestwagen in de bak. Vandaar ik oom maar ben blijven zitten. Kon ik toch nog even rijden op de momenten dat er weer nieuwe snippers gehaald werden.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 12:58

ben nog helemaal duf van mijn hot stones hahaha, lijk wel stoned!!!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-09 12:59

_sandra schreef:
heb haar nu net pas gebeld, ze wist ook nergens van. linde stond bij nicole, en die zag het!

Aha...ja die kwam later aan inderdaad.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 12:59

rijdt het een beetje lekker???? of valt het tegen? die snippers bedoel ik!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-09 13:00

_sandra schreef:
net ook nog ff mooie laarzen gekocht bij graas. ik heb voor hakken gekozen. durf ik nooit omdat ik al zo lang ben. maar vind het zo mooi, nu maar eens de knoop door gehakt. ben nou eenmaal lang. niet van die stiletto hakken hoor hahahaha

Zo is het...leuk, ben benieuwd :j .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-09 13:02

_sandra schreef:
rijdt het een beetje lekker???? of valt het tegen? die snippers bedoel ik!

Ja hoor...ik vond van wel. Nu was er ook vanmorgen geharkt dus dat rijdt zoiezo al lekkerder.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 13:02

heb vanmorgen een lekker lesje gehad! mav was lekker los. vast door de buiten ritten! moest vanuit stap in galop aanspringen. goeie oefening voor me voor de galop! vond het erg leuk! ernaa heeft zich ook weer om me vermaakt hahahaha

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-09 13:03

Ik heb trouwens je zweep in je kast gedaan. Die kwam Natasja brengen.