Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

)
meelen schreef:Ik zit hier helemaal moederziel alleen![]()
Ron is een supergrote loodzware printer aan het verhuizen samen met 2 vrienden en uit eten. (hij wel)
Zit ik in m'n uppie te eten, daar is ook niks aan en het was ook nog eens niet lekker![]()
Kan ook nog eens nergens heen, want Ron heeft de auto mee.
En de tv is ook al geen moer aan vanaaf.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja, kan wel een potje Bookwormen of zo. De avond komt wel om.

Nicole1995 schreef:meelen schreef:Ik zit hier helemaal moederziel alleen![]()
Ron is een supergrote loodzware printer aan het verhuizen samen met 2 vrienden en uit eten. (hij wel)
Zit ik in m'n uppie te eten, daar is ook niks aan en het was ook nog eens niet lekker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ahh ,Meelen.Wat ongezellig voor je.Dan maar vroeg je bed in.Dat doe ik dan ook meestal.

mntj schreef:leuke foto's liquita.
wat kijkt no erg verschrikt. zeg.
je kan wel duidelijk mn strip act zien eerst 2 knoopjes daarna nog maar 1.
helaas er waren niet meer proefen.

. Paardje staat ook weer lekker in stal (ging ik dit keer later binnen zetten omdat we plotseling gingen wokken). Nu lekker uitbuiken, hiihii. xan schreef:Ik heb een heerlijk middagje op de manege gehad.
Na het uitmesten ben ik in de buitenbak gaan rijden.
Ik dacht ff te moeten oefenen voor de schriktraining (hoor ik later dat dat in de binnenbak is).![]()
Maar heb met No ff lekker door het water lopen stampen.
Na dinsdag durf ik al veel meer. Ben benieuwd hoe ik me na zondag voel.![]()
Daarna lekker even staan grazen (No dus, en ik had wat te eten en te drinken) Daarna benen wassen en lekker zitten tutten.
Heerlijk.
meelen schreef:Ik zit hier helemaal moederziel alleen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()