LIQUITA schreef:_sandra schreef:hahaha, jammer, neem ik ze wel live mee!Dat is nog beter kunnen we de spullen tenminste meteen meenemen.
ATE schreef:ik maak me eigenlijk nooit echt drukhahahaha, nou jootje, alleen als je tom tom het niet doet dan he!!!! hahahahaha
Potverdikkeme, je kunt hier niet eens even leuk tv kijken voor een half uurtje. Zijn we zomaar opeens 6 blz verder.
LIQUITA schreef:xan schreef:Ja sorry, zag ik te laat. Maar komt goed op het spandoek Je weet dat jij ook nog moet starten bij Veldt he xan schreef:O jeeeeeeee En dan ga jij staan vlaggen Ja ja... en en
LIQUITA schreef:MiltonB schreef:wat hebben wij het dan toch goed he, heerlijkJAAAAAAAh hahahaha, word helemaal vrolijk van je smilie hahahaha
MiltonB schreef:ATE schreef:ik maak me eigenlijk nooit echt drukik iets te vaak.Dit lijkt wel mijn antwoord.
_sandra schreef:ATE schreef:ik maak me eigenlijk nooit echt drukhahahaha, nou jootje, alleen als je tom tom het niet doet dan he!!!! hahahahahaja das waar hahahhaha die gooi ik dan uit het raam hihiih
MiltonB schreef:ATE schreef:ik maak me eigenlijk nooit echt drukik iets te vaak.Hmmmm...wisseld bij mij. De ene keer wel, en de andere keer niet.
meelen schreef:Potverdikkeme, je kunt hier niet eens even leuk tv kijken voor een half uurtje. Zijn we zomaar opeens 6 blz verder. erg he ikm kan het zelf ook amper bijhouden.
meelen schreef:Potverdikkeme, je kunt hier niet eens even leuk tv kijken voor een half uurtje. Zijn we zomaar opeens 6 blz verder. ja, kan zo maar gebeurt zijn haha
MiltonB schreef:meelen schreef:Potverdikkeme, je kunt hier niet eens even leuk tv kijken voor een half uurtje. Zijn we zomaar opeens 6 blz verder. erg he ikm kan het zelf ook amper bijhouden.beetje door lezen hahah
LIQUITA schreef:xan schreef:Ja sorry, zag ik te laat. Maar komt goed op het spandoek Je weet dat jij ook nog moet starten bij Veldt he xan schreef:O jeeeeeeee En dan ga jij staan vlaggen LIQUITA schreef:Ja ja... en en Maar gelukkig moeten jullie eerst
_sandra schreef:ATE schreef:ik maak me eigenlijk nooit echt drukhahahaha, nou jootje, alleen als je tom tom het niet doet dan he!!!! hahahahahaATE schreef:ja das waar hahahhaha die gooi ik dan uit het raam hihiih en koopt ze gewoon een nieuwe
MiltonB schreef:meelen schreef:Potverdikkeme, je kunt hier niet eens even leuk tv kijken voor een half uurtje. Zijn we zomaar opeens 6 blz verder. erg he ikm kan het zelf ook amper bijhouden.weet je al van de knop f5?????????
_sandra schreef:meelen schreef:Potverdikkeme, je kunt hier niet eens even leuk tv kijken voor een half uurtje. Zijn we zomaar opeens 6 blz verder. ja, kan zo maar gebeurt zijn hahaAch, ik ben weer bij hoor.