ik moest ook al lachen om jouw sms vanochtend (had alleen nog even niet de energie om toen terug te sturen
)vind het jammer dat ik bij dees nog geen foto's van mij en pom zag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
ook met eten. ik mis gewoon mensen om te praten over de lessen en over andere dingen. serieus

Beviel me overigens erg goed.
ik was als een van de laatsten in het rijtje met alleen fleur op RW en kiki met true maid achter me. Ik heb volgens mij heel de rit als stootkussen gediend. Steeds zag ik het hoofd van RW steeds schuin achter me en kon ik Okke ervoor gooien. Was een heerlijke rustige rit door de bossen.. tot we bijna klaar waren en langs een boerderij met trampoline moesten.. we hadden gevraagt of die lieve jochies wilden stoppen met springen, wat ze overigens lief deden 

Widuna was in het begin erg sloom en rustig.. Nadat Ini had verteld dat ze Z2 was heb ik haar toch maar wat meer aan het werk gezet en werd ze steeds heter.. heerlijk paardje om te rijden.. zodra je het fout doet gaat het koppie omhoog en vertikt ze het om mee te werken,, en als je het goed doet wordje beloond

dat vind ik vaak het leuke, beloond worden voor je werk.. maar nu hoefde ik niet te werken..
heerlijk rond!
echt de perfecte les en het zat vreselijk lekker!

Citaat:laura dit is speciaal voor jou
jeetje wat voel ik me een gigantische trut..
heel de week heb je het over noorwegen gehad en dat je wegging al heel snel....
en ik ben helemaal vergeten je plezier te wensen,.
dus bij deze ook al ga je het niet op tijd leze..
nog heel veel plezier in noorwegen en maak er een leuke vakantie van!!
Marijee schreef:nou ik wil het wel graag weten ivb logeren. ik kan ws in 1 week gaan ruilen. maar dan moet ik de week er na weer heelveel werken enzo