Grr heb ik het Cars-schilderijtje af, weggezet om te drogen.... Ga ik een half uur later koken en ik kom weer de kamer binnen, heeft Roene m gejat en er met een pen gaatjes in zitten prikken. Dus kan ik m opnieuw maken Yvon, wil je wachten dat ik ze allebei tegelijk opstuur, of wil je die van Bambi alvast hebben?
_yvonne
Geplaatst: 01-02-10 19:57
Wil Roene ook een cars schilderij ? stuur ze maar op als je ze beide af hebt hoor, anders wordt het ruzie hier
nicci88
Geplaatst: 01-02-10 20:08
whhahaha san, zijn het niet de honden, is het wel je zoon
moon, valt me nu pas op, die weides zijn ook niet veel meer of wel?
hessel
Geplaatst: 03-02-10 12:48
Bedankt
San: zo blijf je wel bezig ja, volgende keer maar zorgen dat Roene er niet aankomt
Nicole: nee niet echt nee, in het voorjaar doen we er wel weer wat aan. Er is maar 1 wei waar nog enigszins iets opstaat, maar daar kunnen ze ook al een halfjaar niet op ofzo
Leuke foto's, lekker vrolijk rondrennen buiten... Ik kan nu niet vrolijk rondrennen buiten hoor, pfff wat een baggerweer, vanmorgen letterlijk de bus uit gevallen, ik hing net met mijn hoofd boven de stoep toen een vriend me gelukkig omhoog sleurde aan mn arm hahaha, mn laptop kuste de grond ook nog net niet, stomme sneeuw en ijs.
nee wij gaan niet op vakantie, en heb ook nog geen vakantie vaststaan, maar ga weer verder GTST kijken. Moeten binnenkort maar weer eens iets afspreken als je wil