Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DJoysDesignz schreef:Iemand tips? Zodat ik daar goed op kan letten ?
DJoysDesignz schreef:Ik moet binnenkort de F9 volte 15 meter :| nog nooit gereden....
Flurk schreef:DJoysDesignz schreef:Iemand tips? Zodat ik daar goed op kan letten ?
ik heb wel een tip
kom een keertje bij mij schrijven daar leer je heel veel van
Flurk schreef:DJoysDesignz schreef:Ik moet binnenkort de F9 volte 15 meter :| nog nooit gereden....
let erop dat je hem zeker niet te klein rijd en mooi rond
oefen anders in de les en vraag wat de instructie ervan vindt
Flurk schreef:wel te rusten ik ga plat hier
DJoysDesignz schreef:Ik moet binnenkort de F9 volte 15 meter :| nog nooit gereden....
Flurk schreef:ik kijk als jury altijd naar de spanten in de rijbak die staan meestal op 5 meter uit elkaar soms op 4 maar dat heb je snel in de gaten als je ze telt de rijbaan is in ieder geval altijd 20x 40 onder normale omstandigheden verder kijk ik naar de letters want die hangen ook op een vaste afstand het komt er in ieder geval op neer dat je moet richten op de vaste punten en wat dat voor jouw is maakt niet uit als het maar vaste punten zijn en niet bijvoorbeeld de schaduw van de zon want die is niet altijd aanwezig of hetzelfde
Stef_Winston schreef:Haha
Mijn zusje was trouwens 3e met Trix, met 228 punten
DJoysDesignz schreef:Flurk schreef:ik kijk als jury altijd naar de spanten in de rijbak die staan meestal op 5 meter uit elkaar soms op 4 maar dat heb je snel in de gaten als je ze telt de rijbaan is in ieder geval altijd 20x 40 onder normale omstandigheden verder kijk ik naar de letters want die hangen ook op een vaste afstand het komt er in ieder geval op neer dat je moet richten op de vaste punten en wat dat voor jouw is maakt niet uit als het maar vaste punten zijn en niet bijvoorbeeld de schaduw van de zon want die is niet altijd aanwezig of hetzelfde
Wat zijn "de spanten" ?
En Len had idd iets met lampen, de lampen hangen op 5 met van de kant dus daar moet je onderdoor, maar vanaf X weet ik dan niet hoeveel afstand ik moet houdenJa sorry ik klink misschien nu heel dom
maar ik denk vraag het nu, voordat ik in januari het verkeerd rijd.
Eevj schreef:mijn brommer heeft een lekke achterband
Flurk schreef:spanten zijn metalen of houten binten (het geraamte van de manege)
De X hangt 10 meter uit de kant want de bak is 20 meter breed