Maargoed, ik zou het wel eerst uiteraard met de eigenaren overleggen, maar het zou waarschijnlijk voor beide een goede oplossing zijn omdat ik in januari natuurlijk wegga.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Heb nu gewoon een handige werkwijze
. Maar denk dat ik de 20 min nog niet ga halen
. Mariet schreef:Over mijn les trouwens gisteravond. Het ging echt super! Ik heb voor mezelf uitgevonden dat ik best iets meer kan gaan vragen van Ontaro en daarin ook een stukje strenger kan zijn, omdat hij anders gewoon niet goed weet wat er van hem gevraagd wordt. Gisteren heb ik dat dus geprobeerd, en hij liep werelds! Zijn concentratie lag voor 200% bij mij, hij zat er lekker tussenin en we hadden zelfs constante druk op beide kanten. Omdat het zo super ging mochten we ook een moeilijkere oefening proberen, schoudervoorwaarts. Het was nog niet voldoende, maar voor de eerste keer was Kristien heel blij met wat ze zag, omdat we wel weten wat er van ons gevraagd wordt. Normaal heeft ontaro ook heel veel moeite met het aanspringen van de linkergalop, maar nu zat hij al goed bij de 2e poging!
Wat is het toch een lekker kereltje
, ik mag ook best meer vragen ik ben nu nog te 'voorzichtig' met hem... Ik moet ook wat strenger gaan zijn
. 

. Ga je nog naar de hengstenkeuring met hem? Want dan ga je vast de sterren van de hemel rijden
.
. 
. En als je dr niet heen gaat om hem goedgekeurd te krijgen als dekhengst maar gewoon voor de lol staat er ook niet zoveel druk op
.
. Misschien dat je nog een keer een wedstrijd met hem wil starten en dan kan je zo ook oefenen met het trailer laden en in een andere omgeving
.
. Het is toch het eerste veulen van Jass die daar geboren is (of het tweede, las iets over dat eentje het niet overleeft had...). 
Weet het ook niet precies
. Moet je nog invoerrechten enz betalen ook zeker
. Dan is binnen de EU misschien idd gewoon goedkoper.... Volgens mij heb je voor een vlucht naar Australië ook een tussenlanding ergens anders natuurlijk, en dat moet ook allemaal geregeld worden
, en dat kost ook weer extra geld
.
. Maar ach misschien ontdek je daar weer een nieuwe lieveling....
. Maar ja dr zitten ook weer friese paarden in Spanje en daar gaat het wel goed bij.... (vraag me heeel hard af wat die amerikanen uitvoeren met de friezen...).
. *klik*.
Kan me voorstellen dat het niets wordt om hem mee te nemen naar Australië, jammer, maar helaas. Tot die tijd heb je in elk geval genoeg leuke dingen om aan te werken 
wat een verhaal Es.
Ging best oké, behalve dat toen we de Gooweg net op waren gedraait er een auto stond die Mazzel niet kende. De pony wist niet hoe snel hij om moest draaien
Gelukkig kreeg ik hem daarna erlangs. (in Draf, huppata, als het in stap niet wil, dan maar even zo)
. Mazzeltje heeft gewoon een goede leider nodig die hem dapper genoeg maakt om alles te trotseren
.
. Mijn begeleidster vertelde het me al.... Ik zow huh echt waar.....
.
Es je wordt beroemd
' Volgens mij dacht hij dat er iets anders zou bijten.
. Zo versier jij dus de jongens
, door ze tegen mazzel aan te laten fietsen
. Arme pony
.
. Op de website kapaza.be staan dr ook weer aardig wat te koop.... Vooral een hele mooie zwarte
. Ach nog even hard studeren en dan even een tijdje werken en sparen en dan kan mijn droom misschien waarheid worden.....
. Maar het valt toch wel mee met hoeveel we gepraat hebben... En we zitten pas op pagina 149 dat is echt nog niet ver
.
. En het staat nog hoog in de tipparade van 538 ook
.