haha yep dat is de kater hulp! ik ben nuchter en morgen fit hihi denk er allemaal aan klok een uur terug dus uurtje langer op bed hihi
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller
Geplaatst: 25-10-09 07:32
Nou we hebben het overleefd hoor. We zijn misselijk maar kiplekker. Op de een of andere manier zijn we veilig thuisgekomen (ondanks dat Iris erop stond dat we eerst langs het huis van haar vriend gingen. ) Maarja wij gaan verder zo fijn een paar uur in de auto naar braband. Kotszakje bij de hand en dat gaat goedkomen. Alle drank is er toch al uit ben gister echt 5 of 6 keer naar de plee geweest.
Miss_Malfoy schreef:
ff denken
Waaaaaaah, oké of iris heeft dit gepost of er zit een gat in me geheugen.
Oh, dat is daar prachtig.. heb daar een keer een dagtocht gedaan.. echt een aanrader.. gaan we dat met Stal Beef een keer doen, wel met eigen paarden, want ik ga niet op die zieltjes van hun rijden :S
mammaslamma
Geplaatst: 25-10-09 19:32
Mooie omgeving, vind het daar wel erg druk, alles naast elkaar, rijden, mountainbiken, wandelen, erg toeristisch..... JL heeft vandaag zijn laatste wedstrijd gereden in Vrouwenpolder, de nieuwe eigenaresse was ook komen kijken, erg leuk dus, voor zijn goede fatsoen moest hij natuurlijk winnen, zeker met de nodige supporters erbij en dat is gelukt, mooie afsluiting dus van een paar jaar coco en lola! Woensdag is D Day,dan worden ze opgehaald,voor de nieuwtjes wel beter, dier kunnen hun draai dan beter gaan vinden, ipv dat ze constant geterroriseerd worden door dat kleine spul....
Volgend weekend schriktraining, weer iets om naar uit te kijken..
Meeeen m'n arme ruggetje. Heb net ff lekker warme douche genomen, en ga nu foto's bekijken en op de hyves zetten.
Jaaa is goed voor de teamspirit op stal beef. Nee die paarden daar is idd niet veel soeps. Dit was ook mijn laatste keer. Hoe slim bedacht ook, dat systeem met dekjes vol stro werkt gewoon niet als heel de achterkant van het zadel nog uitsteekt...
Pfff die amanda is ook een boer zeg om z'n poedersuiker opmerking te maken... Begeleidster vraagt heel aardig hoe het gaat, had haar verteld over m'n slechte rug zegmaar. Had amper gezegd dat het op zich wel ging, of daar komt ze hoor. "Ja maar Ciska jij stelt je altijd aan, je moet niet zo zeuren hoor."
Zo werd me daar ff kwaad. Je hoort me echt niet klagen hoor, dus snap niet waarom ze het nou weer nodig vond om zo lomp uit de hoek te komen.
Maar voor de rest was het supergezellig, haha. Wij hadden om pittige paardjes gevraagd, maar we kregen twee doodbrave sukkeltjes. Nouja die van Iris was drie, werd eerst nog gelongeerd, maar hij was braaf, lekker voorwaarts wel.
irise456
Geplaatst: 25-10-09 19:59
ik had een super lief paard alleen met opzadelen ging die bokken dus ik was so snel mogelijk weg
Jaja cis is knap nu. Whaha Jow jij bent toch ook harstikke knap en jeugdig toch. Ja ik heb nu geloof ik iets met schimpie's. Alleen ik had eigenlijk om een pittig paard gevraagd maar deze was echt dood. Met chiel lijkt het me wel leuk, maar dan mag iemand anders 'm eerst een beetje moe maken. Begeleidster was een blonde vrouw? Naam weet ik zo ff niet. Ik had trouwens wel een fijn zadel, ze hebben een paar nieuwe gekocht namelijk. Scheelde erg veel. Leek een beetje op sieb z'n springzadel maar dan in veelzijdigheids.