Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
denk ik hoor super_freek schreef:Goh ik dacht al dat ik de enige was die de korte, niet leesbare k*t berichten zat was.
Maar k dacht ik blijf maar normaal en aardig doen!
Aangezien jij ook niks zei dacht ik dat het wel goed was hihi
super_freek schreef:Meiden, er mag absoluut NIET iemand van buitenaf zomaar op stal komen. Dit ook in verband met ziektes.
Als jullie met iemand van buitenaf willen afspreken om buiten te rijden is dat prima, dan spreek je gewoon buiten het erf af. Maar als er iemand in de bak wil rijden moet dit echt eerst met Yvon worden besproken.
@ phajia
Wil je proberen om niet voor elke zin een nieuwe post te plaatsen, dat is heel irritant lezen. Als je wat meer te vertellen hebt kan dit ook in 1 post.
@ Ang
Leuk joh dat Tsjol zo goed heeft gesprongen gister. Volgende keer spring ik ook een sprongetje mee.
Ze l*lt zoveel door dat ik het niet eens gelezen heb
super_freek schreef:super_freek schreef:Meiden, er mag absoluut NIET iemand van buitenaf zomaar op stal komen. Dit ook in verband met ziektes.
Als jullie met iemand van buitenaf willen afspreken om buiten te rijden is dat prima, dan spreek je gewoon buiten het erf af. Maar als er iemand in de bak wil rijden moet dit echt eerst met Yvon worden besproken.
@ phajia
Wil je proberen om niet voor elke zin een nieuwe post te plaatsen, dat is heel irritant lezen. Als je wat meer te vertellen hebt kan dit ook in 1 post.
@ Ang
Leuk joh dat Tsjol zo goed heeft gesprongen gister. Volgende keer spring ik ook een sprongetje mee.
Ik heb er 20 pagina's geleden ook al wat over gezegd, kijk maar. Daarna had ik geen zin meer om op het topic te komen omdat er per pagina 20 berichten onleesbaar en a-boeiend waren en maar 5 van onze 'eigen mensen ' waren.
phajia schreef:Zo nu weet ik het wel hoor.
Jezus gaan jullie nu allemaal tegen me doen of zo
Als er dan ook nog wat zinnigs uitkomt oke.. Maar je l*lt meer in jezelf dus daar word iedereen gek van
Hou er nou maar over op en ga in een ander topic zitten waar je wel thuis hoort