Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LIQUITA schreef:benookduiker schreef:Let ik even niet op was aan de arbeid is schoonmaken moet ook gebeuren zijn er nog 2 nachtbrakers bezig geweest zonder mij even te waarschuwen nou zegt ik het je.
Kijk ik nog even of ze online zijn weg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry...ik heb je nog geroepen" Wil Benookduiker zich melden op Bokt....Benookduiker melden op Bokt".
Maar helaas, je hebt het dus niet gehoord.

LIQUITA schreef:HmmmmmmmmH.....adem in & HmmmmmmmmmH adem uit!!!
LIQUITA schreef:HmmmmmmmmH.....adem in & HmmmmmmmmmH adem uit!!!

aan.
Sanniiy16 schreef:LIQUITA schreef:HmmmmmmmmH.....adem in & HmmmmmmmmmH adem uit!!!
ik zal t je even na doen oke?
meelen schreef:Komt Sanne vanochtend met een bosaan.
Zomaar.......... LIEF HÉ?

lopen.
Sanniiy16 schreef:meelen schreef:Komt Sanne vanochtend met een bosaan.
Zomaar.......... LIEF HÉ?
hahaha (A)
ik kan het wel
lief zijn

al de benen genomen? 
meelen schreef:Hee SMUIDRA, heeft jeal de benen genomen?
xan schreef:Oh, jongens wat een weer, hier wordt ik niet vrolijk van.
Ik ren me een rotje van hier naar daar en alles gaat zo'n beetje mis vandaag. Je kent dat vast wel, je hebt het heel druk met van alles en nog wat en je hebt het gevoel dat je niets doet !!!![]()
Maar ja dat krijg je ervan als je op het laatste moment nog kado's voor de verjaardag van je kinderen moet kopen.

winnitou schreef:meelen schreef:Hee SMUIDRA, heeft jeal de benen genomen?
Ben hem tegengekomen in de soep.

winnitou schreef:Hallo, gooit de buurman net een briefje in de bus dat ze een zwembad aan willen leggen in de tuin. Heerlijk voor hun natuurlijk maar ik zit nou niet te wachten op het geschreeuw aan de andere kant van de schutting. Ze hebben nu een klein zwembad maar als die in gebruik is moet dat altijd met veel geluid gepaard gaan. Vorig jaar op warme avonden werd er soms 's avonds laat nog geplonsd gegild en geschreeuwd.
Daar zit ik dus niet op te wachten. Nu wordt ons (op papier)gevraagd of we met een versnelde procedure (veranderen bestemmingsplan) accoord gaan, zodat ze deze zomer (eind) nog kunnen zwemmen. Wat moet ik hier mee. Als ze maar een grote pleister op hun mond plakken want al de oordopen heb ik op kamp al uitgedeeld.
meelen schreef:winnitou schreef:Hallo, gooit de buurman net een briefje in de bus dat ze een zwembad aan willen leggen in de tuin. Heerlijk voor hun natuurlijk maar ik zit nou niet te wachten op het geschreeuw aan de andere kant van de schutting. Ze hebben nu een klein zwembad maar als die in gebruik is moet dat altijd met veel geluid gepaard gaan. Vorig jaar op warme avonden werd er soms 's avonds laat nog geplonsd gegild en geschreeuwd.
Daar zit ik dus niet op te wachten. Nu wordt ons (op papier)gevraagd of we met een versnelde procedure (veranderen bestemmingsplan) accoord gaan, zodat ze deze zomer (eind) nog kunnen zwemmen. Wat moet ik hier mee. Als ze maar een grote pleister op hun mond plakken want al de oordopen heb ik op kamp al uitgedeeld.
Ooh wat errug.
Vraag of hij er een overdekt zwembad van wil maken met goede geluids-isolatie