Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
madelon31 schreef:ja maar misschien ook niet hoor...hij komt gewoon even langs...hoef niet te betalen als hij niks voor hem kan doen.
dus dat is wel aardig van hem ja toch
Verder moeten we maar gewoon even afwachten en anders zit er niks anders op dan foto's maken
Ja we moeten toch weten waar het vandaan komt!
. Ik wist alleen niet of dennis dat een goed idee vond. Maar hij heeft een lekker thuis nu. Ik ben op en ga maar weer naar bedje!
) Enne, die plekjes van Vesje lijken mijn inziens niet op van de afgebroken/gekreukelde haren, maar zijn gewoon witte haren waar eerste bruine haren zaten. Vesje heeft besloten een bonte pony te willen zijn
Ik dacht dus ook aan een soort van beginnende drukplekkies, maar das alleen omdat ik niet weet waardoor bruine haren anders wit kunnen worden (behalve verf dan...
)
ik had hem ok wel willen mee nemen maar weet cker datmijn mama dan zei breng hem maar terug
en zo'n katje meenemen gaat zo moeilijk op een fiets
hopen dat het droog blijft
Zonnedans
(nou ja allemaal... De menden die komen
)
doppie45 schreef:
moet je gebruiken Marion
Wel super dat Romaan haar rijbewijs heeft!! Pas wel op straks ben je steeds je tuutje kwijt
sorry
,

Ik heb draadloos internet
AnitaJoeri schreef:ik heb een draadlose telefoon, en anita is draadloos
Marieke_ schreef:Idd juf Anouschka
Zal wel in de familie zitten denk ik, schrijffouten

allemaal auto's blehg maar het was wel erug leuk want jeffrey stond die auto's te verkopen hihi ik had hem verrast hij wist niet dat ik zou komen en ineens was ik er togh
lief toch
we gaan straks lekker uit eten
ergen in scheveningen
en vanavond lekker filmpie kijken wordt dus erg gezellig