Ik hoorde Wilfred trouwens toevallig praten over de hoefsmid Rianne (hij moest er waarschijnlijk aan denken toen hij Aranka zag staan
) . De hoefsmid had het superdruk en ze konden maandag pas -bellen- voor een afspraak, Wilfred was niet blij
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) . De hoefsmid had het superdruk en ze konden maandag pas -bellen- voor een afspraak, Wilfred was niet blij
Zo klein in eens
Hij is helemaal naar beneden gezakt
Dank je wel. Ik hoop zo dat Marisca weer snel terug komt, dan kan ik weer eens een zitles afspreken. Van Dennis moest ik maar postelastieken meenemen om mn benen iig stil te houden, maar die heeft ook niet echt tijd om mij de hele les te corrigeren qua zit
En ik heb soms het idee dat ik haar toch wel wat stoor, maar ze is ook zoooo gevoelig op die rug.

Heb er 2 te koop.

Ik vind dat je hier wel duidelijk kan zien (dan even niet op zn hangbuikje letten:+) dat hij meer spieren krijgt 
Ben er blij mee! Ook dat je verbetering kunt zien

Dat is nou bijna helemaal weg, die ribben die je steeds zag.
Wanneer ga je weer met Laura mee? Dan wil ik dat je even op Kai gaat rijden
! Als je zelf ook wilt ofcourse
Sence schreef:Mja dat is ook zoWanneer ga je weer met Laura mee? Dan wil ik dat je even op Kai gaat rijden
! Als je zelf ook wilt ofcourse