pumbaa_nr_1 schreef:ow okii dan zet ik ze denk wel even samen los![]()
xXX
Doe dat.

Hmm ik verveel me, ik ga nu echt.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pumbaa_nr_1 schreef:ow okii dan zet ik ze denk wel even samen los![]()
xXX

NuggT schreef:pumbaa_nr_1 schreef:ow okii dan zet ik ze denk wel even samen los![]()
xXX
Doe dat.
Hmm ik verveel me, ik ga nu echt.
muziekie erbij
pumbaa_nr_1 schreef:ik ga slaapie doen![]()
ben wel beetje moe geworden![]()
dus ik ga slapen want dan ben ik morgen weer beetje wakker![]()
Ik ga jullie dus gedag zeggen
veel wijnplezier drinkse
en noes ga wat doen ik dag dat je al sliep![]()
dag dag ik ben slapen morgen ben ik weer wakker en dan kunnen we niet praten als jullie me nou echt missen mogen jullie wel pb-en hoor
en ik banketstaaf hier maar wat uit mijn nek![]()
ik ben weg XXX
haha ik hoor het wel hoe het is gegaan morgen dan gooi ik dox en da vinci van de week ook ff samen los als het goed is gegaan!! als me wijntje op is ga ik ook lekker slapen
en dromen
doeggg!! xxx
Sily schreef:Het gaat hier veelste snel joh, kan het zo toch allemaal niet bij houden
dus vandaar dat marieke heli heeft gereden...
Wel iets anders dan Evita
heb je net op msn gesproken
heel erg bedankt dat je da vinci vandaga voor me wilt doen! als e rwat is bel je maar!
en ik bel wel als ik klaar ben.

Xeen schreef:Haaallo
Net wakker![]()
vera23 schreef:Xeen schreef:Haaallo
Net wakker![]()
schandalig

nu vind ik dat ik niet mag klagen dat ik zo vaak chago ben maarrja ik hou van het zonnetje
Toen ging hij even los mer davinci moon en champ ging super wat een leuk stel
tamaar als ik dox champ en davinvi los zet mag moon er dan ook bij ??

) 2 broeken en 2 hippe sjaaltjes. 
) Hij heeft nu geen race-streep meer (dat is alweer oud), nu heeft ie deken model... Enne, denk erom, jullie mogen niet meer lachen om poonie! Anders worden we boos... En dat kan mijn poooonie goed!
Hihihihihi
sms wel even waar! Alleen kan ik Ireen niet smsen, dus als ik Madje sms, stuurt die het dan even door...? Het is een k*t scheerapparaat, dus trek maar wat tijd uit. Ik heb voor twee dagen moeten betalen, we verrekenen het nog wel. Madelon, jij zou hem morgen terug brengen he?