stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ShirleyA

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 22:26

Die vind ik ook zo lief Ellen En dan dat koppie v Thimo...... Moet t volgende week even met n echt camera doen: wat scherper haahha Maar ik vind deze ookal leuk.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 22:30

Hebben jullie dan al een proef klaar, Eshter? Wij nog niet.. wel de muziek, ohja, die moet ik nog een stukje inkorten, hij is wel vrij lang, bijna 6 minuten! Tong uitsteken
Het lastigste is inderdaad de proef maken/schrijven. Als dat klaar is is het alleen nog een kwestie van rijden rijden en rijden! Haha! En inderdaad, een MP3 speler is HEEEEEL handig!! Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 22:32

Jongens ik ga lekker mijn bed in.Morgenvroeg weer weervrouwtjw spelen.Nog twee weken en dan gaat Zirano (snik)tijdelijk bij jullie weg.Ik hoop dat het snel zomer is.Zijn we weer lekker terug

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 22:46

He Marjan mis jullie nu al hoor. Vond t net zo gezellig dat je weer elke dag op stal was Pling

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 22:47

Ja, proef is al klaar, muziek bekend en ook outfits al. Maar Edith twijfelt nog. Als het lastig blijft dan wil ze niet en Monique kan misschien ook niet. Er is dus ook een kans dat ik de proef alleen met Yvette rij. Ik wil in ieder geval wel meedoen!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 22:55

He he dat gaat zo maar niet! Ik heb me nu al verheugd op die 4 zwarte rakkers! Hup sleep ze gewoon mee!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 23:04

Jaaah heel bijzonder hoor, een 4 tal zwarte jongens! Haha!
maar ja, 2 is ook leuk, maar 4 is leuker!

HOe hebben jullie dat zo snel gedaan dan, die proef geschreven? ook rijden, en iemand opschrijven..? Of is er een handigere manier? Die wil ik dan graaag weten! Haha! Haha!

Welterusten voor degenen die gaan slapen!
Ben heel benieuwd naar het weer morgen Marjan, en ja, ik hoop ook dat het HEEL SNEL weer zomer word! Dan zijn jullie weer trug, en kunnen de paardjes weer lekker het land op! hoihoihoi! Haha!
Ik heb helemaal geen zin in de winter... brrrrrrrrrr

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 06:22

Goedemorgen,Hier dan weer het weervrouwtje.Het was vanmorgen een erg rustige(behalve dan de dronkelappen die rondliepen)ochtend.De wind was bijna niet aanwezig waardoor het totaal niet koud aanvoelt.Het is droog(gelukkig maar) en ik hoop dat het zo de hele dag blijft.
Ellen ik hoop zeker dat de zomer snel weer terug is des te sneller is Zirano weer lekker met iedereen aan het spelen.Ik zal de maanden aftellen(5).Voor iedereen die gaat werken Werkze voor de personen die naar Taams gaan Misschien tot straks.
Voor de binnenstallen Vergeet niet jouw spullen van de wanden af te halen dat is makkelijker voor de mensen die uitmesten,want scheelt veel tijd.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 06:31

trouwens hebben jullie ook allemaal getekend om die redders een lintje te geven??doen hoor die meiden verdienen het.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 07:41

Waar kan je dat doen dat Marjan?

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 09:43

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 09:46

Morning allemaal Haha!

Wil gefeliciteerd met je laatste punten voor de L2!

Shir wat een leuke foto's van jou en Thimo!! Thimo straalt helemaal Haha!

Mar, ik hoop ook snel dat het weer voorjaar is en jullie gauw weer terug zijn.

Ik weet nog dat het vorig jaar ook iedere keer een hele heissa was met het oefenen voor de pas de deux. In de winter is het nu eenmaal erg druk in de binnenbak en oefenen met muziek is dat best moeilijk want niet iedereen vindt het leuk als de muziek aangaat en daarbij als 2 mensen naast elkaar een proefje gaan oefenen kun je eigenlijk nergens meer heen als je normaal aan het trainen bent in de bak. Een lijstje ophangen heeft denk ik ook niet veel zin. Het beste is om te proberen op rustige tijden te gaan oefenen en dan even aan de mensen die al rijden vragen of het okay is om te oefenen.

Op zondag mogen er trouwens toch geen lessen gegeven worden Verward

Je kunt het beste op zaterdagavond en zondagavond rond 20.00 uur oefenen, dat deden er meer vorig jaar want dan had je de bak bijna voor je alleen! Hoop dat het jullie toch gaat lukken met zijn 4-en want lijkt me wel een erg leuk gezicht 4 friezen in de kur op muziek!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 09:58

Gisteren heb ik een strandrit gemaakt met een aantal endurance ruiters. Was erg leuk en Omar had er erg veel zin in... erg vermoeiend want hij liep alleen maar te huppelen en te doen op weg naar het strand. We waren met 7 paarden en dat vond Omar ook erg spannend denk ik. We moesten bijna een half uur stappen over de weg richting de duinen dus dat was iets minder geslaagd maar helemaal goed gegaan gelukkig. We moesten zelfs een spoorbaan over en dat deed mijn ventje ook super! Het paard naast mij kreeg een schok van de spoorbaan en begon even te rennen waardoor Omar ook even schrok maar hij herstelde zich meteen en alles ging gelukkig goed. De duinen vond hij erg leuk en het strand ook. We zijn nu de zee ook in geweest omdat de andere paarder ook de zee ingingen en Omar bij hun wou blijven Tong uitsteken

We hebben een sprintje getrokken en Omar zat als enige nog op de hielen van een ex renpaard, ook een arabisch volbloed. Damn wat gingen we hard zeg Bloos! We kregen ze ook zo weer terug, was echt mega trots op hem Haha! Toen was de druk er ook gelukkig af en werd Omar rustiger maar nog steeds heel erg veel looplust. Uiteindelijk zijn we 3 uur onderweg geweest en ik heb nu best veel spierpijn Scheve mond Omar liep op de terugweg ook in 1x weer met mij mee in de trailer Haha! Wat een braaf paard is het toch Tong uitsteken

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 10:10

Zirano schreef:
http://ferwerderadiel.web-log.nl/ferwer ... erdie.html dit moet hem zijn.
Link doet het niet..?

Gaaf, die strandrit, Annemiek! Gelukkig hadden jullie wel aardig weer he? Droog dacht ik wel de hele dag? Haha!
Een schok van de spoorlijn? getsie! Dat lijkt me voor het paard een hele nare ervaring Verdrietig
Omar is inderdaad braaf zeg, als ik dat zo hoor, super! Haha! mag je inderdaad trots op zijn!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 10:20

Ben ook super trots op hem Haha!

We hebben de hele dag droog weer gehad gelukkig!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 11:22

Zeg nou genoeg pluimen gegeven hoor.Meneer had vanmorgen weer een behoorlijk ochtendhumeur(ik was er ook veels te vroeg.Masseren dacht hij eeeeeccchhhht niet zo vroeg aan mijn lijf geen polonaise.Dus Annemieke vanmiddag probeer ik het gewoon weer.Appeltje vond hij wel lekker trok hij weer zo'n rare bek.Wortels ging er ook in.ja amehoela er is niet eens iets gedaan bij hem.Hij voelde niet echt verkeerd aan hoor,een beetje stijf maar dat krijg ik er vanmiddag wel uit.Lampje zit in mijn geheugen hoor.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 11:27

Super bedankt weer Mar OK dan!

Het was het maandagochtend humeur waar Omar ook last van heeft Haha!

Fijn dat je hem vanmiddag nog kan masseren voor me! Ik heb vanavond les dus hoop dat hij dan niet meer zo sjacho is Haha! Dank je van het lampje en de wortels en appels Tong uitsteken

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 11:27

Shir succes met je mams in het AVL!! Duim voor jullie.

Hoe gaat het met jouw mams trouwens Mar?

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 11:39

Met mijn mams gaat het goed hoor,ze is erg rustig want de puzzelboekjes van Shirley is haar alles.Tuurlijk is het maandagochtendhumeur van meneer,maar ja weer geprobeerd.
Corrina was er ook maar die kwam aan nadat ik Omar geprobeerd had een zonnestraaltje te worden op maandag(wat een teleurstelling ben er nog niet overheen)WEER NIET GELUKT.
Vanavond ga ik proberen met Zirano of hij slobber(ETEN,ETEN) in de trailer wil eten.DUIMEN dat mijn ramen erin blijven.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 11:46

Zirano schreef:
Met mijn mams gaat het goed hoor,ze is erg rustig want de puzzelboekjes van Shirley is haar alles.Tuurlijk is het maandagochtendhumeur van meneer,maar ja weer geprobeerd.
Corrina was er ook maar die kwam aan nadat ik Omar geprobeerd had een zonnestraaltje te worden op maandag(wat een teleurstelling ben er nog niet overheen)WEER NIET GELUKT.
Vanavond ga ik proberen met Zirano of hij slobber(ETEN,ETEN) in de trailer wil eten.DUIMEN dat mijn ramen erin blijven.

Dat is een hele goede oefening Mar! Iedere keer wat te eten in trailer geven. Hij moet gewoon een paar goede ervaringen met de trailer hebben na die negatieve ervaring. Dat had Omar ook en kijk eens hoe het nu gaat. Ik zet hem er in mijn eentje in zonder hulp, okay alleen iemand die de stang achter zijn kont zeg Tong uitsteken Ik kan hem er wel alleen uithalen Haha! Mijn streven is het ooit een keer helemaal alleen te kunnen.

Jammer dat het je niet is gelukt Omar in te stralen *LOL* zelfs niet met je appels en wortels..... wat is het toch een zonnestraaltje Haha! Zo noemt mijn vriendin Chantal hem ook Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 11:47

Fijn dat het zo goed gaat met je moeder en dat ze een leuke hobby heeft gevonden Haha! Puzzelen is erg goed voor je geheugen!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 11:52

Zonnestraaltje humhum,ziet ze hem nooit maandagochtend dan is het een donderwolk.(haha).Ik ga even naar de garage.tot later

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-06 12:36

AnneOmie schreef:
Morning allemaal Haha!

Wil gefeliciteerd met je laatste punten voor de L2!

Shir wat een leuke foto's van jou en Thimo!! Thimo straalt helemaal Haha!

Mar, ik hoop ook snel dat het weer voorjaar is en jullie gauw weer terug zijn.

Ik weet nog dat het vorig jaar ook iedere keer een hele heissa was met het oefenen voor de pas de deux. In de winter is het nu eenmaal erg druk in de binnenbak en oefenen met muziek is dat best moeilijk want niet iedereen vindt het leuk als de muziek aangaat en daarbij als 2 mensen naast elkaar een proefje gaan oefenen kun je eigenlijk nergens meer heen als je normaal aan het trainen bent in de bak. Een lijstje ophangen heeft denk ik ook niet veel zin. Het beste is om te proberen op rustige tijden te gaan oefenen en dan even aan de mensen die al rijden vragen of het okay is om te oefenen.

Op zondag mogen er trouwens toch geen lessen gegeven worden Verward

Je kunt het beste op zaterdagavond en zondagavond rond 20.00 uur oefenen, dat deden er meer vorig jaar want dan had je de bak bijna voor je alleen! Hoop dat het jullie toch gaat lukken met zijn 4-en want lijkt me wel een erg leuk gezicht 4 friezen in de kur op muziek!

zondag avond rij ik meestal rond en half negen me bo en pascha in de bak dat is de enige avond dat bo lekker mee mag rennen omdat het dan erg rustig is Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door brenpasbeau op 06-11-06 12:38, in het totaal 1 keer bewerkt

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-06 12:37

Zirano schreef:

marjan al ik je moet helpen moet je het even zeggen he

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 15:17

Wat is het stil hier Scheve mond