Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

En inderdaad, een MP3 speler is HEEEEEL handig!!

We kregen ze ook zo weer terug, was echt mega trots op hem
Toen was de druk er ook gelukkig af en werd Omar rustiger maar nog steeds heel erg veel looplust. Uiteindelijk zijn we 3 uur onderweg geweest en ik heb nu best veel spierpijn
Omar liep op de terugweg ook in 1x weer met mij mee in de trailer
Wat een braaf paard is het toch
Zirano schreef:Link doet het niet..?http://ferwerderadiel.web-log.nl/ferwer ... erdie.html dit moet hem zijn.

mag je inderdaad trots op zijn!
Dank je van het lampje en de wortels en appels
Zirano schreef:Met mijn mams gaat het goed hoor,ze is erg rustig want de puzzelboekjes van Shirley is haar alles.Tuurlijk is het maandagochtendhumeur van meneer,maar ja weer geprobeerd.
Corrina was er ook maar die kwam aan nadat ik Omar geprobeerd had een zonnestraaltje te worden op maandag(wat een teleurstelling ben er nog niet overheen)WEER NIET GELUKT.
Vanavond ga ik proberen met Zirano of hij slobber(ETEN,ETEN) in de trailer wil eten.DUIMEN dat mijn ramen erin blijven.
Ik kan hem er wel alleen uithalen
Mijn streven is het ooit een keer helemaal alleen te kunnen.
zelfs niet met je appels en wortels..... wat is het toch een zonnestraaltje
Zo noemt mijn vriendin Chantal hem ook
Puzzelen is erg goed voor je geheugen! AnneOmie schreef:Morning allemaal![]()
Wil gefeliciteerd met je laatste punten voor de L2!
Shir wat een leuke foto's van jou en Thimo!! Thimo straalt helemaal![]()
Mar, ik hoop ook snel dat het weer voorjaar is en jullie gauw weer terug zijn.
Ik weet nog dat het vorig jaar ook iedere keer een hele heissa was met het oefenen voor de pas de deux. In de winter is het nu eenmaal erg druk in de binnenbak en oefenen met muziek is dat best moeilijk want niet iedereen vindt het leuk als de muziek aangaat en daarbij als 2 mensen naast elkaar een proefje gaan oefenen kun je eigenlijk nergens meer heen als je normaal aan het trainen bent in de bak. Een lijstje ophangen heeft denk ik ook niet veel zin. Het beste is om te proberen op rustige tijden te gaan oefenen en dan even aan de mensen die al rijden vragen of het okay is om te oefenen.
Op zondag mogen er trouwens toch geen lessen gegeven worden![]()
Je kunt het beste op zaterdagavond en zondagavond rond 20.00 uur oefenen, dat deden er meer vorig jaar want dan had je de bak bijna voor je alleen! Hoop dat het jullie toch gaat lukken met zijn 4-en want lijkt me wel een erg leuk gezicht 4 friezen in de kur op muziek!
Zirano schreef:Met mijn mams gaat het goed hoor,ze is erg rustig want de puzzelboekjes van Shirley is haar alles.Tuurlijk is het maandagochtendhumeur van meneer,maar ja weer geprobeerd.
Corrina was er ook maar die kwam aan nadat ik Omar geprobeerd had een zonnestraaltje te worden op maandag(wat een teleurstelling ben er nog niet overheen)WEER NIET GELUKT.
Vanavond ga ik proberen met Zirano of hij slobber(ETEN,ETEN) in de trailer wil eten.DUIMEN dat mijn ramen erin blijven.